21 October 2013

Roosa tüll

Mul oli ootel paar pakki roosasid litreid ja ma otsisin neile mõnd toredat projekti.
Nii tundus mulle hea idee teha oma väikestele vennatütardele roosad seelikud ja neile need litrid kuidagi peale kanda.
Seelikud said valmis, kuid litrid sinna ei sobinud :) (või olin ma liiga laisk, et neid peale tikkida)
Nii et mul on jätkuvalt ootel paar pakki roosasid litreid...


Lõikeks on täisratasklošš, üks voodrikiht ja kolm kihti tülli.
Keerutada annab selle seelikuga ägedalt!
Idee on ühel päeval endale ka tüllist seelik teha. Kuna nüüd on kaks minivarianti valmis tehtud ja kätt harjutatud, seega võib ju suurema tüllist seeliku tegemise päevaplaani võtta :)


These are little tulle skirts for my nieces. They are pink and wide and pink :)
It should be a dream skirt to every little princess.
I do have a plan to make myself a tulle skirt, as I have practiced it twice. So it should be easy to make another one just a bit bigger.

2 comments:

Karin said...

Egas nüüd muud midagi kui lõng varrastele, paar toppi ka kududa ja litreid sinna tikkida ;). Ilusad seelikud.

Maarit said...

Jah, kuhugi tuleb need litrid ikkagi ära tikkida :)

Tänud kommentaari eest!

Related Posts with Thumbnails