28 September 2013

Jewelry by Siret Margaret

Siretil oli üks lahe projekt - vali kõrvarõnga suurus, kuju, värvid (vajadusel eriefektid) ja saad päris oma kassidega kõrvarõngad. Kuna ma olen jätkuvalt lootuselt armunud halli värvi, siis minu kassidega kõrvarõngad on loomulikult halli värvi.
Kuid mu meelest, saab "oma" värvides kassikesi jätkuvalt tellida!
No juhul kui galeriist oma lemmikvärve kõrvarõngaid või siis kaelakeed leida ei suuda.


Kui ma ise olen jäänud seemnehelmestest kõrvarõngaid tegema, siis savi ees on mul jätkuvalt aukartus, sest sellest saab ikka väga põnevaid ehteid teha. Kuid minge vaadake ise parem üle:
FB leht: Jewelry by Siret R
Etsy pood: https://www.etsy.com/shop/siret

Ja kui ma hästi mäletan, siis 100 austaja täitumisel läheb auhind loosi ;)


Siret had a project - name a shape, size, colors (and effects) and she made kitty earrings for you. And as I am still in love in color gray, mine had to be that colors. The pale pink cats are one of my favorite earrings, which I have.
I believe you still can order your own customized kitty earrings, but in her gallery there are also already finished beautiful earrings and pendant necklaces.

Go check it out - and if you are lucky, there is a price if her FB page gets 100 likes.
Facebook page: Jewelry by Siret R
Etsy shop: https://www.etsy.com/shop/siret

.

Kõik pildid pärit Jewelry by R lehelt / All the images are from Jewelry by Siret R

No comments:

Related Posts with Thumbnails