06 August 2013

Volangidega pluus(id)

Mul käis õde külas üks nädalavahetus ning loomulikult üks tore tegevus on käia mööda poode :) Ta leidis omale Stradivariuse poest ilusa suvise pluusi (ma oleks nii tahtnud orginaali ka viidata, aga see on neil e-poest nüüd maha võetud). Ma kodus proovisin ta ostetud pluusi selga ning kuna see oli väga ilus, leidsin, et ma võin ju sarnase omale õmmelda.
Võtsin pluusilt lõike maha ja oli selline mõnus ühe õhtu projekt :)
Eriti meeldivad mulle selle juures seljatagused nööbid.


Aga kuna pluus on tõesti ilus ja mugav ja suvine (no tegelikult natuke jahedamal ajal saab ju jaki/kampsuni peale panna), siis valmis neid lõpuks rohkem kui üks :) Rohekas-halli ja lilla tegin endale, õde sai omale lisaks veel kahvatu sinise. Ning ainult lilla pluusi kanga ostsin, teised olid piisavalt suurte jääkidena seisma jäänud ühtedest seelikutest, et andis veel pluusid õmmelda.
(ja nagu pildilt näha, siis triikimist tuleb mul veel harjutada)


Sewing project - three simple blouses. Grey and purple blouses I made for myself and the light blue is made for my sister.
And I still enjoy the continues summer :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails