12 January 2013

Seinamaaling

Üks sein kodus sai natukese valge värviga kaetud.
Mul nii head kunstiannet ei ole, et vaba käega joonistuse ise valmis teeks. Seega leidsin antud pildi internetist ning dataprojektor+arvuti oli abiks joonte märkimisel seinale.
Edasi valge värv ja pintsel.
Valmis!

Ja mu meelest väga ilus sai. :)


I made a simple drawing to one of my home walls. I am not very good at creating this kind of picture on my own. So I found this picture on the internet, showed it to the wall with a projector. And then all I needed was some white paint and brush.
It turned out so beautiful! :)

6 comments:

Sinitihane said...

Minu meelest ka väga ilus. Lahe idee! Teeks isegi, kui projektor oleks.

Maarit said...

Aitäh Sinitihane!
Projektori sain mina üheks õhtuks laenuks tööjuurest. Kuid arvan, et neid peaks saama vajadusel laenutada ettevõtetelt, kes tegelevadki esitlustehnika (dataprojektorid ja muu selline kraam) müügi ja rendiga.

sircu said...

Pean ka nõustuma, et ilus on tõesti:) Selline mõnusalt tagasihoidlik ja stiilne.

Maarit said...

Tänud Sircu!

Leekpea said...

oooo, mulle meeldib! ise tahan proovida stenciliga mingit mustrit teha

Maarit said...

Aitäh Leekpea!
Ma vaatasin korra ka stencilit ehituspoes... kas siis olid kõik ilusamad kujundid ära ostetud või selles poes oligi lihtsalt nigel valik (valikus oli kas papkoi või ringid).
Seega tuligi mul projektori abi kasutada :)

Related Posts with Thumbnails