15 November 2012

Kootud käevõru

Kootud seelikust olen ma juba rääkinud, nüüd pildike ka minu teisest projektist "Kuldaväärt kudumid" raamatus.

Kui oli üleval, et võiks teha ka ühe lihtsa kudumisprojekti, siis peas jäi kummitama, et see võiks olla käevõru. Oli ka hetkeks lennukaid plaane, et hakkan traati kuduma. Ent mul tekkis hirm, et see oleks pikemat harjutamist nõudnud, kui et üks-kaks-valmis ja seega see idee jäi paremat aega ootama :)
Lõngapoes läikivaid lõngu vaadates tekkis mõte, et neist võiks saada teha efektseid käevõrusid - just nende metallik läikega lõngadest. Küll aga tuleb lõngakera katsudes veenduda, et see ikka nahasõbralik ka on, sest mõni neist võib mõneti torkiv olla ja siis hakkab see ka kätt "hammustama".
Kuna minu nahk on hästi tundlik ja ehete puhul lepib vaid kulla-hõbedaga, siis see käevõru sobib jälle väga hästi, sest nahaga kokkupuude ongi vaid lõngal (eelpainutatud traat on peidus lõnga sees).


"Kuldaväärt kudumid" © Stina Kase ja Kirjastus Pegasus

Käevõru tegemise juhendi leiab juba mainitud "Kuldaväärt kudumid" raamatust. Kuid ma usun, et kes kududa oskab, saab aru, et kuidas antud käevõru on kootud :)

Järgmine kudumisprojekt minul on endale müts kududa.
Mida Sina, hea lugeja,  kood või plaanid kududa? :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails