26 October 2012

Rombiseelik

Ma nüüd viimasel ajal olen natuke kudunud - randmesoojendajad, salli, säärised... Enne seda aga oli väga pikk paus. Ja enne pausi kudusin ma valmis ühe seeliku, rombidega. Ma olin kohe nii korralikus kudumishoos, et isegi ühed ringvardad kudusin kõveraks :)
Kuid seelikul on ka õpetus, mille leiab "Kuldaväärt kudumid" raamatust. Sinna raamatusse on jälje jätnud 13 kudujat ning sealt leiab 24 kavandit.

Aga ega sellest seelikust või raamatust hetkel väga rohkem rääkida ei oskagi... Soovitan uuel nädalal raamatupoodi minna ja see raamat endale hankida, et sellest ilust ise osa saada. Ning seejärel kuduma hakata - kas siis salli, mütsi, kampsunit või nt seelikut ;)

 "Kuldaväärt kudumid" © Stina Kase ja Kirjastus Pegasus


I wrote a tutorial to a knitted lace skirt which is published in a book - "Kuldaväärt kudumid"

No comments:

Related Posts with Thumbnails