09 March 2012

Lilled, mida saab peas kanda

Minu esimene katsetus, kinnitada väikestele klambritele (või juuksenallidele) lilleõisi, õnnestus :)
Küll aga tuleb mul katsetada seda, et kuidas teha "lamedamaid" lilli... miskipärast suudan ma nad alati väga krussi ajada.
Kevad on aga ilmselgelt käes, kui soovitakse lilleklambreid :)
Ning kui reaalselt käes veel ei ole, siis ilmselt vaid südames...


I believe there is spring in the air... :)
I was asked to make small flower hair clips. This was first time, when I added organza flower to those small hair clips and it worked out quite well.

2 comments:

Siret said...

Ma mõtlesin ka ükspäev, et võiks oma tootevalikut jukseasjadega laiendada... Ootan nüüd ühte Head Ideed :-)

Need lilled on muide nummid - miks sa neid lamedamaid tahad saada ma ei mõista?

Maarit said...

Aitäh! Ma jään Su Head Ideed ootama :)

Aga lilledest - klient soovis selliseid lamedamaid lilli pähe, et ei oleks liiga pidulikud. No ei oska mina teha lahjasid lilli - ikka lähevad lopsakaks kätte ära :) Õnneks sobisid nii ka :)

Related Posts with Thumbnails