12 February 2012

Uued käevõrud

Peaaegu oleks saanud kirjutada pealkirja valge vs must - aga see "must" pole ikka päris must. Pigem selline tume metallik toon ja sädeleb ka natuke.
Ehk et valmis on kaks käevõru, üks tume, teine valge. Ning "valmis" olid need juba jaanuaris, nüüd siis lõpuks pildil ja ka poes.


Aga kui soov näiteks mõnd neist käevõrudest osta, saada kiri ja lepime hinnas kokku :)


Finally, here are some new bracelets. One is darker, the other one whiter :)
My favourite is the dark metallic one, because of the different shade of colour. The white one is kind of classic - simple, but elegant.
Both are available in my shop.

5 comments:

Anna said...

Küll Sa oled osav! Kahju ainult, et ma pole käevõrude kandja.

Maarit said...

Tänud, Anna!
See kaelakee (choker) on mul jätkuvalt "vaja teha" nimekirjas :) Kuid vahepeal võttis koduvahetus (ehk kolimine) kõik oma aja ära. Ma nüüd natuke veel taastun sellest ja siis võtan helmekarbi taas välja :)

Katrin mdmB said...

Väga ilusad! Ja need on ka väga head meeldetuletajad, et ei pea olema fancy stuffi - mustreid ja tohutuid lisasid - et asi oleks ilus. Ühevärvilised toovad paremini esile helmed ja käsitöö, nii mulle vähemalt tundub :)

Head sõbrapäeva!

Siret said...

Kusjuures sageli just see ehe ise ongi kogu "värvilaik" või "tekstuur", mida ühe kostüümi juurde vaja on - ma olen Katringia nõus, et ei pea olema üleliia fancy! Tegelikult ongi raskem leitudada minimalismi...

Hullult ilusad keed - eriti see valge on jubemaruäge!

Maarit said...

Aitäh Katrin ja Siret!
Nende puhul ilmseltkehtib ütlus "vähem on rohkem!" :)

Related Posts with Thumbnails