26 February 2012

Tikkimine...

Olin jaanuari alguses tubli ning alustasin tikkimisega - TAST. Jõudsin ära teha kolme nädala jagu tikkimise pisteid ja siis tuli paus. Ühelt poolt oli paus tikkimisest tingitud elumuutusest - nimelt oli vaja kolima hakata. Ning asjade kokkupakkimise-lahtipakkimise juures oli tõesti tikkimine üks viimaseid asju nimekirjas, millele mõelda. Teisalt sain ma aru, et ma ikka ei oska asju teha nii, et ma teen midagi... kindlat suunda, lõpptulemust peas ei ole, et lihtsalt teen... ja nii mu tikkimine pooleli jäigi. (nüüd küll juba ka üles harutatud).
Küll aga kui tulevikus peaks mõni ese endale tikandit vajama, siis on kohe üks hea koht võtta inspiratsioonina ette, et mida sinna tikkida. Ja vot siis ma kindlasti tikin ka suurema huviga, kuniks asi valmis :) Ausalt.


I thought I`d take part of TAST. First three weeks I was doing quite well with this project. Then some life changes took part and stitching was the last thing to do on my mind... Also, I discovered that I am not very good on doing long term project. I need to make it finished or I get bored. That is also why this project is no longer on my list.

But one day if I may need to stitch anything, I sure know where to look up those beautiful stitches. 

No comments:

Related Posts with Thumbnails