23 January 2012

Eriline hetk

Kui ma suvel oma etsy poe avasin, siis olin endale selgeks teinud, et ilmselt KOHE ei juhtu seal midagi. No kuigi lootus oli ikka :) Tore oli kohe esimesel nädalal end mõnest aardelaekast leida, mis rohkem klikke ja südameid tõi... ent esimese müügini tuli oodata täpselt jõululaupäeva hommikuni. Ma arvan, et selle võib pidada minu parimaks kingiks see jõul. Sest see oli lihtsalt nii hea ja täielik üllatus!
Nüüd võin ka rahulikult hingata, sest pakk on kenasti ühes tükis Ameerikasse kohale jõudnud ja ostjalt tagasiside ka saadud :)
Ja loomulikult loodan, et sellele esimesele järgneks neid teisi, kolmandaid jne müüke :)
Ja ka käevõrusid olen juurde teinud. Ent praegu on väljas jätkuvalt nii pime, et keeruline neid pildile saada. Seega ootan aga järgmist valgemat nädalavahetust..
(siin pildil juba varem nähtud ehteid)




I got my first sale in etsy :)  And as the bracelet has arrived safely, I can finally share my joy here :)
And yes, I have made some new bracelets. But the weather is so gray here, that is just impossible to take pictures of them. Have to wait for the next weekend, maybe then will be here some sunny day...

10 comments:

Siret said...

Oi! Palju õnne!

Ma ka loodan, et tuleb veel teisi kolmandaid - aga ka kümnendaid ja miks ka mitte üks hetk sajandaid müüke!

(Ma oma esimest ikka veel ootan... Hakkan julgust kaotama lausa... Aga püüan veel aastakese ehk vastu pidada ja 12 asja vähemalt poes hoida...)

Aga pildistamise koha pealt - minul töötas hästi selline variant, et pane laud akna juurde kata valge paberiga (mina tavaliselt panen tahaplaanile ka ühe paberi seisma... Ja külje peale põmst kohe akna vastu pane peegel. Sedasi hajuvad varjud rohkem ära ja täiesti üllatav - aga valgust oli rohkem. Kui ei usu vaata mu dawanda ehtepoodi ja paku, millised on nüüd viimase kuu jooksul pildistatud kõrvakad ja millised mitte.

Aga leveleid sätin pärast ja mõnikord heledust ka. Värve üritan, aga tean, et see on mul nõrk koht.

Anna said...

Palju õnne! Ja käevõrud on ilusad. Ma tõesti ei tea, kas tahta endale käevõru või tellida selles vaimus hästi lühikese kee (kuidas on choker maakeeli?).

Katrin mdmB said...

Palju-palju õnne!!! Oh ma tean seda tunnet :) Lausa nagu hoiaks hinge kinni, et millal see esimene müük tuleb. Ja siis jookseb terve kari igasuguseid mõtteid trampides peast läbi ning igasugused kahtlused ja hirmud... Ma pole veel tagasisidet saanud.

Eile panin omale etsys mingisuguse advertismenti variandi. Otsingutesse. Ma mõtlesin algul, et see on täiesti mõttetu ja vaevalt see ära tasub. Aga noh, ega muidu ei saagi teada, kui pole proovinud, eksju. Ja eile tuli mul mingi julguse hetk ning tegin ära. Praegu on esimene päev ja selle aja jooksul on tulnud ainult üks vaatamine :D Aga noh, kui see ära ei tasu,eks siis edaspidi olen targem ja hoian sellistest asjadest eemale.

Ma teen pildistamisi kella 12-14 paiku päeval ja ka sätin hiljem heledust jm leveleid. Olen ka võimelnud valgete paberite ja peeglitaga, aga see võtab mul tohutult aega ning ma ei jõua kõike pildistada.

Chokeri eestikeelset sõna tahaks ka teada :) Kägistaja kõlab kuidagi kahtlaselt ebausaldusväärselt...

Maarit said...

Oi! Aitäh, aitäh!!

Tänan ka vihjete eest, kuidas pimedamal ajal pilte teha :) Kuid põhjus, miks mina nädalavahetust pildistamiseks ootan, on nimelt selles, et mu põhitöö on E-R 8-17.00. No ja kui ma õhtul koju jõuan, on juba pime :) Seega kevad/suvine hooaeg on ka tore, mis võiks juba tulla. Siis valgem ju :)

Anna, tead, ma prooviks valmis teha ühe chokeri :) nii katsetamise mõttes. Eks ma varsti näitan, et kuidas õnnestus :)

Maarit said...

Katrin, mu meelest tuli Sul seal etsy`s esimene müük väga kärmelt. Kohe tore oli vaadata :)
Aga seal reklaami ma pole veel hakanud tegema. Ma mõtlen, et ma peaks enne u 10 asja sinna üles saama. Et nagu oleks valikut või nii... ja pilte tahaks sinna ka paremaid. Ning siis tuleb taas see nädalavahetuse ootamise teema ja nii see aeg kaob... A ükspäev ma hakkan tublimaks :)

Seren said...

Väga lahe! Minu poolt ka õnne! Ma olen üritanud valguskasti ise meisterdada, aga see vajab ikkagi korralikke valgusallikaid, mida õhtuti kuidagi ei leia (kolme laualambiga ei õnnestu miskipärast). Ma ka loodan ikka nädalavahetuste peale. :)

Anna said...

Maarit, suur tänu! Kiiret pole:).

Katrin mdmB said...

Jah, nüüd on see reklaamiperiood läbi ja selle aja jooksul sain 34 vaatamist ja 3 favouritsi. Nii et ega see eriti tulemusi ei andnud :)
Ega ma pole oma poodi ja tootekirjeldusi väga läbi mõelnud... Kuskilt lugesin, et kui tahta otsingus välja tulla, siis peaks olema otsingusõna nii toote pealkirjas, kirjelduses kui ka tags'ides.

Mina pole valgustkasti peale mõelnud, sest kõik kunstlikud valgusallikad, mis kodus on, on kas liiga kollased või muudavad teisel moel värve... ei ole siis ju mõtet valguse hajutamisele jne. Ikka päris päevavalgus on parim.

Maarit said...

Aitäh Seren! :)

Tänud Sulle selle info eest, Katrin. Ma nüüd selle võrra targem, et ei hakka sinna lisaks panustama.
Ent ma olen püüdnud mõelda, et kuidas ma etsy`s otsingus paremini välja tuleks. No just neid tag`e. Pealkiri on jah ilmselt see esimene, millega peab silma paistma.
Lisaks tasub liituda aktiivsete meeskondadega (teams), nende tag`e ka esemetele lisada - nii satub suurema tõenäosusega neisse aardelaegastesse ja siis saab ilmselt ka klikke ja südameid :)

Minule jäi see veel kuskilt meelde, et igal juhul tasub ära kasutada kõik oma tag`id, mis ühe toote juures on. Lisaks, ei ole mõtet panna igaühele samu märksõnu. Näiteks kasvõi neid meeskonna omasid. Et kui osadel on, leiab sellega juba tegija üles ja sealt saab edasi tema poodi minna teisi müügil olevaid tooteid vaatama.
Märksõnadena ehete juures nt kasutada, et kus neid võib kanda - seal pulmad, tüdrukute õhtud ja muu säärane ikka väga populaarne.
:)

Oh, ja nädalavahetus on möödas, käevõrud kenasti laua peal ootel... valge oli ju ka, aga pildile ei saanudki neid. Ootame järgmist (tegelikult on mul kodus liiga külm ja ma olen enamuse ajast tekialune ja ei tee midagi asjalikku)

Siret said...

Ma juhtusin hiljuti ühes etsy team'i foorumist lugema kellegi isiklikust kogemusest selle tasulise reklaamiga - tema järeldus oli, et pole mõtet. Aga mida koguaeg kõik soovitavad on pidevalt asju "listida" ja "relistida" - sest siis oled otsingutes eespool.

Marianne blogis muuseas on eesti keeles päris head nõuanded etsy asjus olemas - ma olen korduvalt seal neid lugenud ja soovitan kõigile. (heegeldab.blogspot.com)

Sellest märksõnade asjast ma alles üritan ennast "läbi mõelda" ise ka, aga keegi soovitas mulle seda Google Adwords'i - sealt saab ka täitsa huvitavaid ideid + etsy ise pakub mingeid fraase alati, kui ma otsingut kasutan - need on väidetavalt asjad, mida otsitakse.

Related Posts with Thumbnails