13 November 2011

Värvitud pudelid

Mul vist oli mõni tühi pudel juba enne "varuks korjatud", kui pinterest`st pudelite taaskasutus silma jäi. Kui mu kokku korjatud pudelid oleksid kõik ühte värvi olnud ja kui ka lahedat treppi omaks (või üldse mingisugustki treppi), oleks ilmselt neist küünlaalused teinud - nagu SIIN   ... unistada ju ikka võib ;)

Lihtsam ja laisem* variant oli nende ülevärvimine endale meelepärase spray-värviga.
Algselt oli plaan need kenasti aknalauale ritta panna, ent ühest pudelist spray-värvist jäi natuke väheks. Seega valguse käes on näha natuke ebaühtlast värvi jaotust... seega asuvad pudelid kapi otsas, aga on ikkagi väga ilusad! :)


I believe I had a few empty bottles stored before I got ideas from pinterest, that something cool can be done with these. As I don`t have stairs in my home and the bottles were kind of a different colour, so THIS lovely idea was not an option for me... So I think the easiest way is just to put some spray paint on it :)


* siinkohal vajab mainimist, et ma suutsin korraliku kaose omale kööki tekitada, sest naiivselt arvasin, et no mis see spray-värv siis ära ka pole... :D 
ääretult mõistlik on värvima minna ikka kuskile garaazi, õue vms kohta ja toas seda värvi siiski mitte kasutada :)

5 comments:

Triinu said...

Väga tore idee! Pildilt tunduvad pudelid küll väga ühtlased. Olen kasutanud pudeleid küünlajalana (pikkadele küünaldele) ja ka päris mõnus tulemus. Värvinud pudeleid siiani pole.

Maarit said...

Tänud Triinu!
Tegelikult pealevaadates ongi nad väga ilusad ühtlased... a kui aknalaua peale panna ja siis valgus neist läbi paistab/kumab, siis mõni üksik koht selline heledam :)

Siret said...

Ma olen ka köögis sprey'nud kunagi... igatahes seda juttu lugedes ma peaaegu, et tundsin seda haisu :P

Ekstremistidele soovitaksin ma garaazi asemel võtta pudelid kaasa ja teha oma värvimistööd mõne avaliku müüri või seina ääres :D Siis jääb natuke kunsti ka rahvale :P

Maarit said...

:D
ma hakkan enda spray-värvimise katsetuset rääkides alati naerma, sest mul meenub kohe, kuidas ma oma kööki pärast kraamima pidin... ja see hais ka loomulikult. Ning ma ei kannata üldse värvihaisu - seega ei saagi aru, et mis mul see hetk peas oli, kui neid värvima hakkasin. Ilmselt mõistusel oli see õhtu vaba päev... :)

Maria said...

Väga stiilsed! Tuli ka kohe isu oma kelder üle vaadata ja pudeleid natuke tuunida. Aga kui seda teen, siis kindlasti õues - kunagi aastaid tagasi proovisin neid värve ja tõesti, hais on tänaseni meeles!

Related Posts with Thumbnails