20 November 2011

Soovin sõrmikuid

Ma olen hetkel kudumisega ajahädas, aga uusi kindaid oleks vaja - sõrmikuid, lihtsaid, mustrita, sooje... Ma sirvisin läbi Disainimaja, aga seal ei jäänud ühtegi endale meelepärast silma. Googeldasin ka natuke, aga ka ei miskit. Ilmselt ma vist ei oska otsida. Tegelikult leidsin ilusad kirikindaga sõrmikuid küll, aga mu eelistus ongi hetkel just mustrita, no ja selliseid silma ei hakanud.
Siis leidsin ka ühed kenad sõrmikud etsy`st, ent kuna nende müüja asub USA-s, siis ei hakka nii kaugelt neid ka tellima, kui siin ju tehakse ka ilusaid kindaid.
Aga kas mõni lugeja ehk teab, kes koob ja müüb sõrmikuid. Talv käes, vaja sõrmed sooja saada.
Võib jätta info kommentaari, võib saata kirja mustikmari(at)hotmail.com.
Asjaga on kiire :)

22.11 - kiire sain nüüd mööda ehk kindamure leidis lahenduse :)

4 comments:

Siret said...

Mis ühevärvilised? Ikka saja lillega ja uhkes kirjas peavad olema :P ja lintidega!

Ma ise võtaks ka mingid voshoitud värvikombinatsioonis käpkud :P. Aga loomuliklt ma pole taibanud disainimajast vaadatagi :D

Maarit said...

No tegelt pidupäevaks võiks ju olla ka lillede ja lintidega :)
Aga igapäeva mõttes tahaks miskit rahulikumat kindapaari ka.

Disanimajas oli rohkem randmesoojendajaid, kui kindaid... sama lugu etsy`ga - a mul just sõrmed külmetavad

Siret said...

Jah randmesoojendajad on nii popp teema viimasel ajal, et ma mõtlesin omale ka teha juba. Aga eks tõsi on see, et need rohkem kevadised edvistamiseasjad ole - talvel on ikka hea, kui on olemas nii sõrmikud kui ka käpikud.

Aga mina olen koguaeg arvanud, et sa oled osav kuduja - miks sa ise ei tee omale kindaid?

Maarit said...

Mul on hetkel üks kudumiseporjekt pooleli, mis päris mahukas ja vajab selle aasta numbri sees valmissaamist (rääkida saab sellest ilmselt järgmine aasta..)
Seega mul hetkel pole aega, et endale sõrmikuid kududa :)
Läheb sinna rubriiki, et kingsepp on paljajalu. Eile näiteks ostsin omale kõrvarõngad, mitte et ma neid ju ka tegelikult oleks võinud ise teha :)

Related Posts with Thumbnails