18 November 2011

Sillerdab ja sädeleb

Teate ju küll neid suuri käevõrusid - ümmargused, laiad ja kui veab siis silmatorkavalt ilusa värviga. Kui nii hästi ei vea, siis võib juhtuda, et on igav värv.
Aga õnneks aitab igava värvi puhul välja potsik akrüülvärvi ja sillerdav küünelakk... ning tulemuseks eriti sillerdav ja sädelev käevõru!


If you have some boring looking bracelet - then all you need is some acrylic paint and sparkling nail polish... and then you got a very beautiful sparkling bracelet.
Ready to party... ;)
And if you do not have a boring bracelet, you probably can by it in some kind of a thrift store and then paint it over :)

6 comments:

sircu said...

Väga kihvt tulemus! Küünelakk on hea leid:)

Anna said...

Äärmiselt kena! Kõik geniaalne on lihtne. Aga ega pole karta, et lakk maha kulub?

Maarit said...

Aitäh Sircu ja Anna!

Küünelakk tavaliselt kunstmaterjalidel püsib väga hästi peal. Seega kui sellega kuskile kõvasti vastu ei minda, siis ei tohiks midagi juhtuda. No ja kui juhtubki, saab üle lakkida :)

Siret said...

Kunagi ammu lapsepõlves ma tegin ühe kaelaripatsi, mille lakkisin küünelakuga üle. See püsis peal küll, kuid aja jooksul läks määrdunuks pruuniks... Aga see oli ka igapäevasel kandmisel...

Mina muidugi olen üldse lakkimisega hädas - kõik mu viimased savid... :-( -- täielikud ebaõnnestumised.

Ehk siis - ma soovitaksin seda küünelakiasja ka testida veidi enne, kui tõsist tootesarja arendama hakkate siin sellega :p

Muidu - efekt on küll uhke :D -- ei saa salata!

Maarit said...

Küünelakkidest - ei ole mina usin küünte lakkija. Ilus on ju küll, kui need lakitud on, ent see laki kuivamise aeg ajab mind sageli marru. Teisalt jälle see, et kulub otstest ikka maha ka kiiresti.. Seega ma leidsingi kunagi endale variandi, et kui ma vahel harva taas küünte lakkimise tuhin peale tuleb, panen otstesse läikivate täppidega küünelaki - sest need täpid seal on kui miski hämmastav "kinniti", maha tuleb vaid küünelaki eemaldajaga karmilt nühikdes :D

Seega ka minu naiinve arvamus siin selle käevõru juures, et need sillerdavad täpid ka sinna jäävad :)
Kuid kindlasti ei ole plaan neid võrusid tootma ja müüma hakata. :D Ühe ürituse tarbeks aga sobivad teised ideaalselt :)

Helena Helmenurk said...

Nii vahva idee! Super! :)

Related Posts with Thumbnails