15 October 2011

Käevõru - lilla ning sädelev

Juukseklambri pildilt võib leida äsja-valminud lilla käevõru pikendusketi otsa.. nüüd käevõru ise ka kenasti pildil (ja ka poes).
Käevõrus kasutasin lillat värvi seemnehelmeid ja sädelevaid lihvitud helmeid. Kui muidu vaid seemnehelmestest sellist tüüpi käevõru teha, saab küllaltki kerge ehte. Ent kui kasutada suuremaid helmeid, on niiöelda raskus käepeal kohe teine. Kuid ilu mõttes mu meelest väga vahet pole - ilusad on need mu meelest kõik!!


New bracelet is listed in my shop.
Very welcome visiting it (and buying also ;))!!

4 comments:

Katrin mdmB said...

Ilus on tõesti! Lihvitud helmed (3mm või 4mm?) annavad oma AB-läikega blingi juurde. Paistab, et käeketid muutuvad sul pidulikumaks :)

...need lillad seemnehelmed paistavad pildilt nagu oleksid ikka poleeritud, mitte matid. Lihtsalt läbipaistmatud. Kas tõesti pilt petab...

Maarit said...

Iga kord kui ma Su blogi ja Su jäetud kommentaare loen, on ikka väga algaja tunne selles ehete maailmas :)

Lihvitud helmed on 4mm, aga säravad teised imekaunilt! No ja peab ju minema pidulikumaks, üks hooaeg hakkab varsti saabuma (mitte et ma seda ise nii väga ootaks...) Ahjaa, ja need lillad seemnehelmed on tõesti pigem läbipaistmatud, kui matid, ent läigivad ka ikka ülivähe. Seega oligi mul tahtmine neid rohkem mattide alla liigitada :)

Tänud kommentaari eest!

Siret said...

Ma absoluutselt kadestan sinu sihikindlust nende käekeede ja etsy poe osas. Ma ise pole veel siiani otsustanud, mida ma enda omaga teen :p

Ilus lilla ehe on see küll! Olgu siis seal mistahes helmeid kasutet'.

Maarit said...

Aitäh Sulle, Siret!

Ma selle etsy`ga arvestasingi, et ega seal kohe ei hakka midagi juhtuma... aga noo, nüüd juba võiks :) eks ole näha, kaua mul seda järjekinldust jagub seal :)

Related Posts with Thumbnails