31 October 2011

Hmm...

... ma mõtlen, et 30 000 on päris suuuur number :)
Just nii palju kordi ja nüüd juba natuke peale on siia minu tegemisi vaatama-lugema tuldud. Seega, tänan kõiki teid, kes te mu käsitöö-tegemisi siin lugemas käite!
No ja väike auhind ka, et oleks soliidsem. Küll läheb see auhind välja vaid ühele inimesele ning loosi teel, kõigi nende vahel, kes võtavad vaevuks sellele postitusele kommentaari jätma.


Auhinnaks šikk lilla lilledega juukseklamber.
Kommentaare loosis osalemiseks saab jätta kuni 04. novembri südaööni. :)

8 comments:

Triinu said...

Rõõm on siia blogisse ilusaid asju vaatama tulla! Klamber on väga ahvatlev :)

Siret said...

No heaküll seekord :)

Ma alati tunnen selliste loteriide puhul, et minu osalus röövib mõne kena inimese võimaluse :P

Katrin mdmB said...

Ma käin ka su blogi piilumas. Õnne ümmarguse numbri puhul :)

Mai said...

Ka mina olen alati õnnelik kui Sinu blogis uut kirja näen. Ja need kaunid ehted... Minu valge klamber tahaks väga endale küpsemat, sügisemat õde :).

Kristiina said...

käin siin ilusat käsitööd vaatamas:) Ja just sellised lilled on lemmikud:)

Kirjatsura said...

Käin viimasel ajal pärist tihti sinu blogis su kätetööd tegemas ja iga kord lahkun mõttega, et võtan ka ette ja proovin taolisi lilli teha:) Sa inspireerid!

~Vittory~ said...

Tere! Leidsin ainult täna teie blogi. Siin on nii palju ilusiad ehteid.
Lugupidamisega,
Viktoria

Riina said...

Paar päeva tagasi just vaatasin seda juukselõksu ja mõtlesin, et... Tegudeni sel päeval ei jõudnud, nüüd loodan vedamisele :)

Related Posts with Thumbnails