10 August 2011

Kardin

Kui ma nüüd järgi mõtlen, siis ma tahtsin juba ammu, et midagi muud akna ees oleks... aga laiskus ja mugavus tegid oma töö. Lõpuks võtsin end kokku ja tegin selle ära - õmblesin ise rooma kardina (või voltkardina). Materjalina läks kasutusse olemasolevad kaks kardinat, mida muidu sai akna ette ja uuesti ära nihutatud. Lõikasin neist sobiva tüki välja ja õmblesin neist uue kardina.
Kuna tegu oli hästi pehme kangaga, siis on ka voldid sellised pehmekesed. No ja nüüd kui kardin akna ees, mõtlen, et neid volte oleks võinud rohkem olla, aga ma ei viitsi seda enam ümber teha :)
Ning kui kardinat üles riputasin (olemasoleva kardinapuu külge), sai teada tõsiasi, et kardinapuu on seina külge viltu kinnitatud, seega hoiab ka kardin natuke viltu :S
Sellepärast ei ole ka pilti, kuidas kardin akna ees on, vaid ongi selline väike ülevaade... Kuid iga päevaga meeldib mulle mu meistritöö üha enam :)



I was not very happy with the curtains that I had - so one day I just take them down and sewed a roman curtain of them. But when I was putting my new curtains up again I noticed that the hanger was not straight... that is why there is no picture how it looks on the window, just a small detail to see, what I just made.
And since this I mu first roman curtain, I am pleased with it. :)

4 comments:

Anonymous said...

Kust neid kardina tegemiseks vaja minevaid süsteeme saab? Või on sul mingi oma aretatud süsteem?

Maarit said...

Kui ma internetist erinevaid õpetuselaadseid asju lappasin, sain aru, et vaja rõngaid ja nööre ning neid latte...
Nöörid ja latid on pärit vanalt ribikardinalt, mis otsad andis (kuskilt läks midagi katki ja ei toiminud enam) ning rõngad on väikesed metallist rõngad, mis pärit kangapoest (ilmselt mõeldud kasutamiseks pesule).
Aga tean, et neid komplekseid-süsteeme saab eraldi osta ka poest, kus tehakse kardinaid.

Arnikai said...

Nii palju toredaid asju. Vaatasin kohe KÕIK läbi, lugesin ka... Mitmekülgne.

Maarit said...

Suured tänud, Arnikai!!

Related Posts with Thumbnails