15 July 2011

Maagiline punane käevõru

Klassikaline kooslus - punane ja must. Aga samas ka väga ilus! 
Käevõru tegemisel arvutasin selle laiust ja et mitu punast või musta triipu teha võiks... kui korraga plahvatas, et ega ma ju ei pea tegema triipudest mustrit - võivad olla lihtsalt triibud, ebakorrapäeraselt. 
Osad punased semmnehelmed sillerdavad ka, sellest ka selline maagiline sära. 
Mõõdud: 15,2 cm pikk, 3,5 cm lai ning pikenduskett 7 cm + imekaunid helmed. 



This is a magical burgundy red and black wide bracelet handmade by me. 
I used burgundy red and black seed beads. Some of the red beads sparkle just a bit and give the bracelet magical look.
At the end of the extension chain there are added two different size and shape glass beads.
And I used herringbone technique to make this.

3 comments:

Anna said...

Küll on ilus! Millal me saaks koos kududa? Olen Eestis 22.juulini.

Maarit said...

Tänud Anna!
Aga ma nüüd just tagasi tööl... Kuid info, et Epp peaks septembris tagasi Eestis olema ning ta mainis, et siis võiks miksit kooskudumist korraldada.

Anna said...

Jah, Epp on mulle kirjutanud ja siis lepime kokku! Oleks ülimalt tore koos kududa. Siis olen Leedust tagasi ja uusi lõngu/muljeid on küllaga.

Related Posts with Thumbnails