05 June 2011

Tuunika

Ma olen totaalselt õmblemise lainel. Ja hetkel lõppu pole vist näha :)

Ma ei osta tavaliselt koju ootele lõnga, kangast või muid käsitöö asju, vaid soetan neid siis, kui mõni mõte on, mis teostamist vajab. Viimastest ostudest meenub üks ilus õhuke kangas, millest ma ei saanud mööda kõndida ning sellest sai mõnus suveseelik. Kuid selliseid erandeid on ikka haruharva.
Ent seni ainsa kapis oleva kanga ostmiskuupäeva ma isegi ei tea, sest see oli mitu head aastat tagasi (rohkem kui kolm kindlasti). Ma tean, et ühel Abakhani tuuril seda nähes ei suutnud ma seda kuidagi ostmata jätta. See oli nii ilusat mererohelist (-sinist) värvi, põnevate ornamentidega ning hõbeniitki jookseb sealt triipudena läbi. Aga teha ei osanud ma sellest midagi... Vahetevahel ma tõstsin selle kanga ikka kapist välja ja iga kord jäin uuesti mõttesse, et kuidas ma ei oska sellest ikka mittekuimidagi teha.
Nüüd lõpuks leidsin ilusa lõike ja valmis sai see kahe õhtuga. Siinkohal pean mainima, et mulle vägaväga meeldib, kuidas õhtud valged on, sest tulevalgel nokitsemine ei meeldi mulle kohe üldse.  


Lõige ise on pärit eelmise aasta suvekuu Burdast.
Seljas on tuunika sama kena, nagu seal reklaamfotol :) Kuid riidepuul ei ole vormi, seega ongi selline ebamäärane kuju...
Mulle väga meeldib selle lõike juures, et selja osa on sale ja ees on need ohtrad voldid - nii ei ole üldmulje selline suur ja lai. Nüüd oleks veel beeže lühikesi pükse ka tarvis...ja vööd ka, et vahel pluusi pisut teisiti kanda.

I even to not remember when I bought this fabric, but I think more than three years ago. I usually do not by yarn or fabric, if I do not have an idea what to make - but this one had so beautiful color, that I just need to had it.
So it waited for the right project. And finally, it is ready! I found the perfect pattern from Burda and made a tunic for the summer. And now I need some beige short pants :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails