27 June 2011

Minu pood Etsy`s

Tegin selle lõpuks ära :) Mul on nüüd Etsy`s pood.
Algne plaan oli küll juba kevadel see "avada", ent erinevatel põhjustel tekkis tõrge... Nüüd aga tuleb aitäh öelda paarile utsitajale, kes jagasid virtuaalseid ja reaalseid "jalahoope" teemal - et MIDA ma ometi ootan... :) õiget hetke vist ootasin...
Poes küll väga palju kraami ei ole, aga eks see alguse asi. Ning eks see pigem ole mõeldud rohkem sinna piiri taha tarbijatele, aga loomulikult kõik kodumaised kliendid on ka väga teretulnud (või saatma jätkuvalt oma tellimusi-soove otse)!

Viimasena valminud imelist rohelist värvi käevõru

So, now it is done - I created my shop in Etsy. You are more then welcome visiting it. And ofcourse also bying something ;)
At the moment there are not much lisited there, but still, the shop is opend. :)

6 comments:

Siret said...

Palju õnne poekese avamise puhul :D Ja loomulikult Palju Edu!

Katrin mdmB said...

Palju õnne ka minu poolt ning soovin sulle palju-palju kliente!

Ja see käekett on smaragtroheline? ;)
See sobib ju vasega suurepäraselt!

Maarit said...

Aitäh, aitäh!!

Katrin, jah see on smaragdroheline, imeilus värv ja tõepoolest sobib vasega imehästi :)
Seetõttu vaatasingi Su blogis, et ka smaragdrohelist palju :)

Anna said...

Kui ilus käevõru! Õnnitlen poe avamise puhul. Mulle on ka räägitud, et peaks avama jms. Eks küsin pärast Sinu käest näpunäiteid jms.

Skvipe said...

Nii tublid inimesed, kes ennast kenasti kokku võtavad ja asja ära teevad. :) Ma siiani mõtlen ja ootan ei tea mida. :) Palju õnne ja vahvaid kliente loomulikult!

Maarit said...

Tänud Anna! Praegu mul kogemus, kuidas asi üles panna, ent ma loodan, et varsti ka kogemus, kuidas seal müüa :) Ja siis jagan väga hea meelega näpunäiteid.

Skvipe, aitäh! Kuid see tunne on nii tuttav, et ootad ja mõtled - aga tõepoolest, et siis mida... :) tegudele!! (nüüd endal on hea nii öelda :D)

Related Posts with Thumbnails