27 June 2011

Küpsise-toorjuustu koogike

Ma jagan veel üht retsepti, sest see on lihtsalt nii hea, et on väärt jagamist ;)
Otsisin ideed, et mida teha oma sünnipäeva puhul töökaaslastele ning mõte oli juba paigas ("Kuldsest sokolaadiraamatust" leitud lihtsa šokolaadipirukate retsepti näol), kui leidsin põneva idee küpsistest ja toorjuustust väikesi koogikesi teha. Ja otsus oli tehtud, neid peab proovima. Minu erilised lemmikud on Domino-toorjuustu trühvlid, seega pidid need koogikesed ka head olema :)

jätsin lopergusemad koogid koju ülejärgmise hommiku hommikusöögiks :)

Retsepti idee on pärit Handle the Heat blogist - kas pole ahvatlev pilt?
Mina tegin nii:
1 suur karp Domino küpsiseid (see, millel on kolm väiksemat pakendit sees)
900 g maitsestamata toorjuustu
240 ml suhkurt
4 suurt muna (minul oli 5 väikest)
240 ml hapukoort
1 tl vaniljesuhkurt
näputäis soola

Kõik asjad peaks olema toasoojad. Segada toorjuust läbi, lisada suhkur, segada ühtlaseks. Munad omavahel segamini ajada (vahustama ei pea) ning niristada toorjuustus-suhkru segule, seda kogu aeg segades. Lisada hapukoor ja vaniljesuhkur ja näputäis soola ning kõik segamini.
Võta muffinipann ja vooderda pesad paberiga. Iga pesa põhja 1 küpsis ning toorjuustusegu peale. Ahjus oli u 150-160 kraadi juures kuskil 25 minutit - nii et tainas on hangunud. Seejärel maha jahutada ning u 4 tundi või üleöö külmkapis.
Head isu!

Minul oli väiksemate pesadega muffinivorm ja kui oli umbes pool kogust küpsiseid ära kulutanud, avastasin, et segu on mul oluliselt rohkem järgi... seega edasi tegin kõik küpsised pooleks ja nii sain koogikesed valmis tehtud. Lisaks oli mul see vorm nii väike, et ma ei saanud lasta neil vormis maha jahtuda, vaid pidin need välja tõstma ja uued ahju panema - sinna läks ka minu koogikeste kaubanduslik välimus. AGA, maitset see ei rikkunud :)
Koogikesi tuleb PALJU, edaspidi jagaks retsepti umbes kolmeks ja siis arvan, et jätkub täpselt selle 12 pesaga muffinivormile.

This is my version of those delicous cakes. Found the recipe from Handle the Heat blog. My cakes does not look that attractive, as Tessa shows, but the tase of them is heavenly good!! :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails