22 May 2011

Valge padi

Leidsin kasutust ühele riidest kandekotile, mis oli minu jaoks väga ebamäärase kujuga ning lisaks ühe suure sangaga - kohe mitte minu stiil (kott oli saadud kuskilt reklaamkingitusena). See kandekott on nüüd padi. Ma küll jätsin reklaamid padjakatte sissepoole, ent kuna nad mingil määral ikka läbi kumasid, katsin padja t-särgist välja lõigatud ribadega, mis enne ohtralt krookeid omale said.
Padi on tänu neile volangidele mõnusalt pehme :)


"Tagumisele küljele" tegin natuke vildaka lillelaadse kujundi (viimastest järgi jäänud volangiribadest). Kuna kapis ühtegi lukku seismas ei olnud, tuli teha nööpkinnis ja kasutada ära seisvaid nööpe.
Kusjuures, esimest korda katsetasin õmblusmasinaga nööpide õmblemist - väga mugav variant :) Ainult et seda saab kasutada vaid lamedate nööpide puhul, kannaga nööpe kahjuks masin ei õmble...


I made a pillowcase from a shopping bag, that had not so good shape for me (and also some goofy advertise on it) - I believe it was a gift, but not something I would want to use.
To cover up those advertises I used an old white t-shirt and made some ruffles (actually a lot). The back side has a few leftovers from those ruffles. Thanks to the t-shirt ruffles, the pillow is very soft.

4 comments:

Siret said...

Keegi võiks ka minu ammu tehtud padjakattele nööbi ette õmmelda :D

Väga kift "vanast uus" asi on sul see padi muide :)

Maarit said...

:D
Minule ei meeldi üldse nööpe õmmelda. Seega avastus, et ma saan neid õmblusmasinaga õmmelda, oli imeline!!
Tänud ka!

Aga tekkis ka küsimus ühel õhtul, et kuidas küll Sa mind etsy.st leidsid? :)

Siret said...

Etsy ise pakkus mulle mingit valikut inimesi vist, keda ma tema meelest võiksin tunda. Võibolla kuidagi meiliaadressiga seotud. Kui sa feissbukki ka kasutad, siis ma usun see mulje, et midagi internetiss salamisi toimetada saab peaks juba ammugi kadunud olema :P Pole mõtet illusioonegi teha üldse... PS - ma tegin omale etsy, aga see on minu jaoks veel ikkagi natuke müstika :D - sul ka seal asju ei paista olema... Võibolla ikka peaks meie oma disainimajaga piirduma... Tundub, et etsy on Raske Töö :D

Maarit said...

Oh, ma pusin hetkel selle etsy`ga.... :)

Related Posts with Thumbnails