17 May 2011

Lilleõied

Kuidagi lilleliseks on siin blogis läinud :)
Aga lilli on lihtsalt tore teha!
Need valged lilled on volditud kokku pikast kangaribast, õpetusi leiab internetist selle kohta erinevaid, üks võimalus näiteks SIIN (mina küll liimimise asemel õmblesin lilled kokku).


Need lilled on tehtud ühe valge seeliku kanga ülejäägist. Plaan need omakorda sinna seelikule kaunistuseks kinnitada (aga seelik ise vajab enne natuke uuendamist).

Lisaks tuleb tunnistada, et olen lootusetult lummatud Pinterest.com leheküljest (eriti seal olevast DIY kataloogist?). Kui mul enne oli väike nimekiri asjadest, mida tahaks/võiks teha, siis nüüd on see nimekiri ikka pikenenud. Ent samas on mõnevõrra parem ülevaade tänu sellele, et saab ideed ja mõtted katalogiseerida.
Juhul kui keegi nüüd siit avastab selle põneva koha ja soovib kutset, siis mul mõni üle ;)

I kind of cannot get enough from flowers :)
So here are some simple fabric flowers, found the tutorial HERE.
And I have lost myself into magical Pinterest.com world (especially DIY section). There are so many things I want to try now. :)

2 comments:

Siret said...

Vat, ma isegi ei oska arvata, kas ma tahaksin saada kutset sellele saidile või mitte. Pealevaadtes tundub, et tegu on ühe väga sisuka asjaga :D. Kas ka sisuka ajröövliga?

Maarit said...

:) Seda võib tõesti pidada ka ajaröövliks - aga seda vaid alguses, siis läheb esimene vaimustus üle (just nende teiste inimeste "pinnitud" kataloogide lappamisel) ja keskendubki ehk pigem iseendale järjekorda pandud ideede/mõtetega.

Related Posts with Thumbnails