28 May 2011

Kiisu, kes on hoiul

Üks armas kiisu on mul kodus. Ja taaskord on mu kodu vaid hoiukodu või ajutine kodu, kuniks armas kiisu omale päriskodu saab. Kiisu pärit varjupaigast, saab juulis kaheseks ja enne minu juurde sattumist oli teine terve oma elu varjupaigas elanud :(
Aga on teine superluks kass, kellel süles nurruda meeldib, päikeselaikudes päikest võtta ja mänguhiirtega mängida.




Kuid kui Sina tunned, et kodus võiks üks tore kaaslane olla, siis kasside varjupaigast peaks küll endale väga truu sõbra leidma! Tasub uurida.
Või kasvõi ajutist kodu mõnele pakkuda.

2 comments:

Anna said...

Kassike on armas ja kahtlemata hingega:). Kahjuks ei saa ma ise kassi koju võtta, kuna mul on allergia. Kassile hakkab kudumine ja kudumid kangesti meeldima, arvan ma. Paljud kirjutavad, et just siis, kui oled laotanud d pitsirätiku ja pingutanud jne, hüppab kass sinna keskele ja tunneb end hästi:).

Maarit said...

Jaa, see on täiesti õige, et kui miski asi kuivama laotada, on kiisuke platsis ja leiab, et see on õige koht magamiseks :D
No ja lisaks sellele, meeldib ka lõngakerasid veeratada ja neid sassi ajada. Selles on ta ka meister :)
Seepärast ma praegu põhiliselt õmblen.

Related Posts with Thumbnails