30 April 2011

Veel üks mantel

Ma näitan ühe kevad-sügis mantli veel - see sai tegelikult valmis enne rohelist mantlit, ent ootas uusi nööpe, mis täna ette said.
Keskkooli viimases klassis sain omale kevadeks uue mantli. Siis olid moes sellised laiad mustad manlid, millel vöö peal - hüüdnimi oli selle nahkhiiremantel :D
Selle võtsin samuti eelmine kevad kapist välja, et ümber õmmelda. Soovisin seda ikka oluliselt kitsamaks teha ja harutasin küljeõmblused lahti... ja ilmad läksid soojaks ja motivatsioon sai otsa :D
Tegelikult mulle üldse ei meeldi, kui asjad poolikuks jäävad. Kohe paha tunne on seepärast. Aga kuna ma hakkasin vähendama asju nimekirjas "vaja teha", siis oli vaja see ikka ära lõpetada.
Hämmastama pani asjaolu, et nr 36 jakil olid ikka väga laiad varrukad, just ülevalt... neid tegin ka kitsamaks ning mantli pikkusest võtsin ka jupi maha.


Seljas on see hästi kena, aga ei olnud võimalik seda seljas kuidagi pildile saada, seega ripub riidepuul.
Ning nööbid on mu erilised lemmikud (no Karnaluksis ikka annab nööpe valida). Kuid kuna nööbid on sellised musta-hõbeda segu, siis pildile jäi sellest lihtsalt plönn ja mis ma sellisest pildist ka näitan. (häda kui on pime, häda kui on päike :D)

Vahvat volbriööd!

No comments:

Related Posts with Thumbnails