17 April 2011

Pross ja lilleline klamber

See roosa-beeziga organza-pross on vist üks suuremaid prosse, mis ma valmistanud olen - diameeter 9,5 cm. Tegelikult katsetasin lamedamat prossi teha, nii et esialgu oli see veel suurem. Aga tulemus ei olnud minu jaoks väga ahvaltev, nii ma kõrvetasin neid ääri veelgi rohkem krussi ja nii sai lill omale lopsakust juurde.



Ning kui valmis sai seni minu kõige suurem lill, oli vaja proovida ka väikseid lilli :) Valmis kolm valget õiekest, mille kinnitasin juukseklambri-toorikule.
Klamber ise on juba väike u 4 cm, seega lilled on igaüks u 2 cm läbimõõduga. Peab ütlema, et väikseid "kroonlehti" on küll väga tüütu välja lõigata, ent kokkupanek ja südame tikkimine läheb seevastu ülikiirelt :)


Ja kui Sinagi soovid teada, kuidas organzalilli teha saab, mine loe infot selle kohta SIIT  :)

The pink-beige flower brooch is probably the biggest flower that I have made. Ant those lovely white flowers are then again smallest organza-flower that I have made. I have to say tha it is not that easy to cut out so small details, but adding the beads and finishing is like piece of cake :)

4 comments:

Inca said...

Ülivõrdes ilus!:)
Ma võtan hoogu, et selline suur teha klambri külge aga siiani pole tegudeks läinud.

Lemmi said...

Väga kaunis! Mulle meeldivad eriti need pisikesed valged, need on nii armsad!

Siret said...

Väga nunnud! See klamber on eriti ilus ja tore!

Maarit said...

Aitäh teile!
See valgete lilledega klamber on tõesti kaunitar! Ma ise vaatan ka, et küll sai ikka ilus asi valmis tehtud :)

Related Posts with Thumbnails