06 March 2011

Suvised kõrvarõngad

Kui tegemist on suvetaeva värvi sinise tooniga, tuleb tahest või tahtmata kerge suveigatsus peale... noh, aga väga kaugel ei tohiks see enam ju olla :)
Mult telliti selle suvevärvides käevõru juurde ka kõrvarõngad. Algselt oli hirm, et ehk saavad liiga rasked, ent panin korra endale kõrva ja ei ole rasked, pigem kelmikad.
Muster või tehnika sama, mis käevõru puhulgi, ent tegin lehed natuke pikemad, et need ilusti langeks ja väga pusas ei hoiaks. Pildil on siiski pusas, aga kõrvas väga lahedad (mul kahjuks polnud neid kellelegi kõrva panna, et siis ka pilti teha...)


Custom order - I was asked to make matching earrings to this bracelet. At the beginning I was a bit afraid, that they would turn out a bit heavy, but luckily the did not. :)

5 comments:

Anna said...

Sul ikka tuleb neid ehteid üks teise järel!

Maarit said...

:)
Ma loodan, et ma saan Sinu soovi ka nüüd lähipäevil täidetud!

Ent on jah viimasel ajal vaid ehted siin blogis, aga võib ka öelda, et olude sunnil - nimelt oli väljas nii külm, et mina ei suutnud rohkem õues liikuda, kui tööle minek/tulek ja toidupood. Nii ma realiseerisin kodus olevaid varusid ja helmeid oli kõige rohkem :)
Kuid käisin eile käsitööpoodides tuulutamas, sain Liannist ilusa lõnga ja ees ootab kampsuni kudumine. Aga ma pole nii kiire kuduja kui Sina, seega umbes paar nädalat võib veel aega minna, enne kui blogis kudumit näha saab.

Inca said...

Ilusad kõrvarõngad, ma usun et tellijale meeldivad ka ;)

Katrin mdmB said...

Väga kihvtid!

Maarit said...

Inca, ma loodan, et kingisaajale ka meeldivad! :)

Aitäh, Katrin! Ent need lihtsad kõrvarõngad jäävad Sinu viimasele kahele kõrvarõnga-postitustele ikka alla! Sul on need kohe väga kihvtid!

Related Posts with Thumbnails