10 March 2011

Minu uued kõrvarõngad

Ma tundsin puudust ühtedest lihtsatest kõrvarõngastest, tumedamat tooni, eelistatud värvidest hall või must. Igatahes midagi lihtsat oli mul tarvis.
Kangadzungli pood on oma helmeste ja tarvikute valikut korralikult suurendanud ning sealt leidsin lõbusad musta-valge kirjud helmed. Kui ma oskaks voolimismassist ägedaid mustreid teha, oleks võimalik sellesarnaseid helmeid ju ise teha. Aga näed, ei oska (veel).
Need kõrvarõngad sobivad hästi, et vahel argipäeval oma väljanägemisele veidi põnevust lisada.



I made those earrings for myself. There was a need something simple. I know there is possible to make such beads also using polymer clay, but as I am no expert in that area (yet). These are simple acrylic(?) beads and made them into earrings.

6 comments:

Inca said...

lihtsuses peitub võlu:) mul vist on ka kõrvarõngaid juurde vja ;)

Anna said...

Väga ilus! Tõesti, ei pea olema liiga keeruline, et ilus olla.

Maarit said...

Aitäh!

Siret said...

Tõesti kaunid!

Aga kas ma olen pime või oli siin ükspäev väga inspireeriv postitus kevadise kõrvarõngalaada teemadel? Tahtsin just öelda, et fotod on väga ilusad - ilmaaegu muretsed :)

Maarit said...

:)
Kõrvarõngalaat on tagasi :D

Siret said...

No miks nad siis peidus olid? Minuarust annavad sellised tibuloendused vahepeal blogile mõnusta dünaamikat :D. Rääkimata sellest, et muidu on ju meil omal ilma loendusteta oma tegevusest väga segane ettekujuts :P.

Related Posts with Thumbnails