20 March 2011

Kevad...

Homme varahommikul algab kevad. Kaunist kevadet!!
Ent kahjuks väljas niiväga veel kevad pole. Jah, mõnel pool küll õitsevad juba lumikellukesed, aga ikka lund on veel ka väga-väga palju.
No kuna väljas ei ole veel nii palju lilli, tegin mina lillekesi, mis ei närtsi. Vahelduseks kangalilledele valmis kolm "klaasist" lilleprossi - kasutusele läksid erinevat tooni seemnehelmed.



Kunagi, kui ma ise ehteid tegema hakkasin, oli see lilleprojekt üks minu lemmikuid. Uuesti sai see meeldetuletatud tänu ühele koosviibimisele, kus sooviti midagi seemhelemesetest teha ja mis ei oleks väga raske. Noh, tol õhtul ei valminud minul ükski lill, vaid käisin aga ümber suure laua teisi juhendamas, et kust tuleb nõel läbi pista jne.
Nüüd tagantjärge tegin lausa kolm lille. Võib juhtuda, et teen mõne veel.

 *-*-*
These are simple flower brooches. A bit of therapy to bring spring just a bit closer. And a good thing about those flowers is, that they do not shrivel.
I wish you a all colorful spring!

7 comments:

Inca said...

Naiselikud ja üliilusad kevade tervitajad:)

Siret said...

Minuarust jube kiftid! Tahaks ka proovida teha :)

Maarit said...

Tänud! :)

Siret, soovid juhendit? Ma ise salvestasin selle kunagi B&B kodulehelt, aga nüüd avastasin, et nad selle tasuliseks teinud, seega ei hakanud viitama.

Siret said...

no kui see mingu hullult suur töö on siis ei taha ;-) Ma tunnen, et ei suuda väga suurtes kogustes inimeste heasoovlikust taluda. Aga selles mõttes, et msiki lihtne kirjeldus oleks tore - ausalt tunnistades praegu tuleb tõdeda, et panin ehtehobi sel aastal umbes eelviimasele kohale oma prioriteetide listis. Mis muidugi ei tähenda, et näpud aegajalt ei sügeleks...

Katrin mdmB said...

Oh, milline ilu ja puhkus silmadele :)
Ai, Siret, mis jutt?! Kas tõesti pead sellele näpusügelusele ka vastu?

Maarit said...

Siret, saatsin juhendi teele :) Eks anna teada, kui keeruline selle tegemine tundub. Et ehk annad oma sügelevatele näppudele natuke tegevust ;) nii natukeses koguses

Tänud, Katrin!

Siret said...

No ma püüan sügeluse praegu joonistamisse suunata - 2 graafikanäitust tulemas sel aastal - tahaks hästi teha neidki :)

Aga suured tänud juhendi eest! Ma olen kindel, et elus ikka kõik muutub - sh prioriteedid :-)

Related Posts with Thumbnails