05 March 2011

Heegeldatud vaip

Kui Heleena lõbusates värvides kaltsuvaipu oma blogis demonstreeris, salvestasin idee ära, et ehk ühel päeval katsetan...
Nüüd saan öelda, et katsetasin ära.


Ma olin küll natuke mures, et mul oli kordades vähem materjali, et kas ikka tuleb välja üks väike vaibake wc-sse. Mul oli eesmärk teisem, kuna siin külmal ajal oli see põrand nii külm, leidsin, et seal võiks midagi põrandal olla, aga ilus pidi see ka siiski olema.

Kulus ära kolm meeste XXL suuruses pika varrugaga t-särki ning vaibake saigi vaid kolmevärviline. Ühest otsast pruun, teisest rohekas-hall ning läbiv punane triip.
Heegelnõel oli nr 8 mm.


It is a project from old to new.
There are three XXL men`s long sleeve t-shirt cut into stripes and crocheted with 8 mm hook into a small bathroom carpet. I got the idea from Heleena`s blog.

5 comments:

Triinu said...

Väga vahva vaip. Ma kogun ka hetkel T-särke (esialgu on ainult 1, varsti saan teise veel). Tahan suveks rõdule väikesed istumised lastele heegeldada.

Heleena said...

Mmmm, mulle väga meeldib see värvivalik!
Me kahjuks müüsime oma korteri koos nende vaipadega maha - ma pole julgenud veel uusi töösse võtta. :) Aga järgmine kord proovin ilmselt kududa. Mulle tundub, et siis kulub materjali vähem.

Maarit said...

Minul oli esialgu mõte, et heegeldan taburetidele katted... ent siis vaatasingi, et need kolm värvi sobivad nii mõnusalt omavahel ja saigi hoopis vaip.

Heleena, mina olen selles mõttes heegeldamise poolt rohkem, et seal saab sujuvamalt "lõnga" alustamised ja lõpetamised ära peita (ehk et heegeldamise käigus juba). Ent nõus, kudumisel peaks materjali ikka oluliselt vähem kuluma. Jään Sinu uusi vaipu ootama! :)

Heleena said...

Aga tead, mina ei peitnud neid "lõnga" lõppe ja algusi. Ma tegin hoopis nii, et lõikasin "ühendatavate" ribade algusesse ja lõppu väiksed sälgud, nagu nööpaugud. Ja siis panin ühe "lõnga" läbi teise "nööpaugu" ja vastupidi. Niimoodi sai "lõngad" ühendatud ilma, et nad lahti läheks ja jäi sujuv ühendus.

Keeruline seletada tegelikult, ma ei tea, kas sellest seletusest üldse midagi aru saada oli. :)

Maarit said...

Sain aru :) Väga hea nipp!!

Related Posts with Thumbnails