24 February 2011

Rukkililled

Mõeldes varsti saabuvale soojale suvele, sooviti rukkililledega käekeed. Ma võtsin selle peale mõtlemisaja, et kas ma ikka suudan selle nii valmis teha, et ma ise kogu seda protsessi naudin või muutub see mingi hetk tüütuks nokitsemiseks. Sest ausalt neid lihtsaid sakilisi mustreid on ikka täitsa ok teha, aga ei kujutanud ette, kui ajamahukas võib olla lillekeste kallal nokkimine...
Ent kui ma olin mustriotsingule asunud, tekkis juba huvi üks selline lilleline käevõru valmis teha. Leidsin nii mõnegi ilusa lilledega mustri, aga mitte ühtegi head rukkilille mustrit. Nii ei jäänudki muud üle, kui tuli endal rukkilill ruudulisele paberile joonistada (tegelikult oli abiks exceli ruudustik).


Lisaks sellele, et see on ilus suvine lille-käevõru, sobib see väga hästi, ka tänasesse päeva :)
Head pidupäeva!


Custom order
I was asked, if I could make a bracelet with cornflower motif. It was kind a difficult at the beginning as I did not find any good pattern. So I just had to create something on my own.
And here it is, perfect for the upcoming warm summer.
But as the blue cornflower is Estonian national flower, this bracelet is also perfect for today, as it is our Independence Day.

8 comments:

Diana said...

Väga ilus ja rahvuslik. :)

Katrin mdmB said...

Ooo, ilus! Aga see on ju paarituarvuline muster? Kuidas sa seda ndebelena tegid?!

Maarit said...

Aitäh!

Katrin, ma tegin ühe lisa valge pikirea pärast juurde, sest muidu poleks muster sümmeetriline jäänud. Aga seda et mul muster esialgu paarituarvuline oli avastasin alles siis, kui ma seda tegema hakkasin - ja oi, kuidas ma end kirusin, et kuidas mul see väike asi märkamata jäi. Aga õnneks valmis ikka kaunis käekee :)

Anne-Mai said...

Nii ilus ♥♥♥

Sinitihane said...

Väga peen töö!

Ja sul on ikka seda oskust asjad nii kenasti kaamera ette seada. Pean tulema sinu juurde õpipoisiks!

Maarit said...

Tänud Anne-Mai ja Sinitihane!

No ma ikka harjutan seda pildistamist, et pildil olev ehe ikka samaväärne välja näeks, kui see päriselt on. Sest enamus kordades on ehe reaalis ikka veelgi ilusam. :)

Inca said...

minu lemmik:) vaatan seda pilti iga päev vist...

Maarit said...

:)
minu lemmik ka, on teine kaua valminud kaunike!

Related Posts with Thumbnails