01 February 2011

Roosad lilleõied

Oli üks pluus.
Väga hea pehme materjal, ilus lõige, aga natuke igav (sama seis nagu sellel hallil kampsunilgi).
Kui kampsuni puhul oli kohe teada, et mis ma seal teen, siis selle roosa pluusi puhul oli pikemalt mõtlemist, et kas õmblen pitsi, kuhu õmblen, ehk hoopis paela...
Eelmise aasta viimastel päevade hea sõbrantsiga kohvikus istudes, rääkis ta kuidas ta paelaga ühe oma pluusi üle tuunis ning sellega sain kinnitust juurde, et pael on ikka hea idee.
Karnaluksist sain üllatusena pea sama tooni paela, nagu mu pluuski (ja mul ei olnud pluusi kotis kaasas, huupi ostsin).
Esialgne idee oli, et õmblen krookniidi sisse ja teen ette spiraalse ringi... Aga jäi mulle näppu üks jõulukingitus, mille ma sain (vildist nõelaraamat) ja seal peal oli paelast rosetid. Nii otsustasin hoopis lillerosettide kasuks.


Kuid rosettidega tekkis kohe probleem, et mida panna südameks. Käisin läbi kolm kangapoodi, enne kui õiget värvi nööbid leidsin. No loomulikult oleks leidnud ka esimest poest üsna sellised säravad kivilaadsed asjad, ent ma tundsin, et sel juhul oleks see liiga 'bling'.
Mul jälle üks ilus asi, mida kanda juures! :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails