20 February 2011

Must ja valge - kaelakee

Nendele kandilistele kõrvarõngastele tegin juurde kaelakee.
Valmis see mõni hetk tagasi :) Võib öelda, et meisterdasidn päikesega võidu, ehk kui poleks õigel hetkel valmis jõudnud, poleks seda täna pildile saanud. No ja päike põhimõtteliselt kukkus ka peale foto tegemist.


Ma tean ise, et minu poolt tehtud kaelakeede arv on ikka ääretult minimaalne. Aga ma ei saa sinna midagi parata, sest ma ise kannan pigem kõrvarõngaid või käevõrusid. Seega teengi neid parema meelega. Ent tegelikult niikui mõni kaelakee katsetamise mõttes valmis on saanud, on see küllaltki ruttu ka omaniku leidnud. Seega peaks end ikka kaelakeede maailmas ära kodustama :)

*-*-*
Custom order - it is a matching necklace to those earrings.
And I realized that I am not that good in making necklaces, as I do not like to wear them myself. My favorites are earrings and bracelets and that is why I enjoy more making them.  But still I think I should make necklaces more often.

5 comments:

Epp said...

Ilus ja läbimõeldud komplekt. Ja seda päikesega võidu jooksmist tean väga hästki omastki käest. See võib olla päris frustreeriv. Õnneks hakkab valgus nüüd vastu kevadet vaikselt tagasi tulema, mistõttu pildistamise aeg päeva jooksul üha pikeneb.

Anna said...

Sul asi susiseb ikka! Pildistamisega on nagu on, aga aeg töötab praegu meie kasuks:). Mul hakkab kudum vaikselt valmis saama (vihje).

Siret said...

Aga mina jälle olen kuulnud, et poodnikud väidavad, et kaelakeesid eriti ei osteta. Mine võta kinni siis!

Ilus komplekt on küll sul see!

Mis pildisse puutub, siis... ega sul pole mõnd foto-programmi - minu fotod läksid ilusamaks mu arust nats pärast seda kui ma Marre juhatusel levelitega mängima hakkasin.

Maarit said...

Tänud teile!
Anna, lillad kõrvarõngad on mu järgmine projekt!

Siret, ma tahaks teha ikka ilusaid ja selgeid ja paremaid pilte, aga mul samas selline lihtne seebikarp nende tegemiseks. Ning kui ma hästi järele mõtlen, siis mu enda arvutis pole vist tõesti ühtegi pilditöötlus-programmi.
Aga tahaks teha kohe väga häid pilte, arvesse võttes üht ideed, mis peast hakkab välja kasvama...
Eks näis :)
Aga kõik vihjed heade/selgete piltide kohapeatl on teretulnud! :)

siret said...

Muideks mis seebikatesse puutub, siis ma näiteks tunen oma canon powershot A75-st puudust suisa. Ta oli nii hea ja ilusad värvid olid - tõsi sügavust on mu praegusel kaameral rohkem, kuid väga halbu pilte suudan ma selle uuega ka päris edukalt teha (vahel isegi veel hullemaid, kuna igast pagana parameetrid on rohkem) ;-). Minuarust on enamust piltidel hiljem vaja "valgust" kohendada... Eksisteerib veel mingi müstiline võimalus, et oma fotokal värve korrigeerida (white balance), kuid seda ma ei ole ise ka osanud ega julgenud teha. Ühesõnaga kogu asjaloo point on see, et su kaamera on tegelt täitsa kasutatav - ma olen kindel, et enamus blogijaid kohendab oma pilte lihtsalt, kui neil see võimalus on.

Related Posts with Thumbnails