06 February 2011

Lilleline käekee

Nii nagu musta ja kuldse kombinatsioon on kindla peale minek, on seda mu meelest ka must ja hõbe käsikäes. Üht kindlat mustrit otsides, komistasin ma aga hoopis väga lihsta, ent kauni lillemustri otsa ning mulle tundus, et seda saab väga hästi laias käekees kasutada.



Aga ma mõtlesin erinevaid värvikombinatsioone ka tükk aega, kuni plahvatas see lihnte kooslus. :)
Käekee on 4,5 cm lai, 14 cm pikk + 7 cm pikendusketti.


Tegemist on ristpiste mustriga ning käekee on tehtud ndebele tehnikas.
Lisaks on antd käekee täiesti saadaval, seega kel huvi, saatke kiri!
(omanik olemas) :)

10 comments:

Triinu said...

Imeline! Väga kaunis, muster ja värvid sobivad ülihästi!

Anna said...

Küll Sa oled nobe! Ilusad värvid, just nimelt, musta ja hõbeda kombinatsioon on lollikindel:)

Maarit said...

Aitäh teile!
:)

siret said...

Väga lahe! Ma ei sa öelda, et ma ei kadestaks praegu seda, et sa nii tubli oled :D. Aga teisest küljest on see ka hiiglama tore, et oled!

Maarit said...

Nii armas kommentaar!! :) aitäh!

Katrin mdmB said...

Oh-ah, tahan kaa!!! Ma pole terve igavik helmespõimingut teinud! Mis suurust sa kasutasid?

Maarit said...

Kunagi ammu olid Sinu helmespõimingud need, mis tekitasid mul isu ehteid tegema hakata :)

Kuid 11/0 suurussega seemnehelmeid kasutasin.

Lois Moon said...

Very beautiful. I make cuffs in peyote, but your design is reminding me I can work a bit faster in herringbone. I love the black and silver.

Lois Moon said...

...and I found your site through Katrin mdmB's blog

Maarit said...

Thank You, Lois! You make very nice jewelry!

That is why I use herringbone, because it is faster :). But with peyote the "pictures" are more beautiful.
One day I will try to make some cuffs in peyote :)

Related Posts with Thumbnails