12 January 2011

Lukust lill

Mul oli vaja läbi katsetada, et kuidas käib lukust lille tegemine, et seda salongiõhtul suuremas ringis meisterdada. Ainuke häda oli see, et kuna ma ei osta koju kokku käsitöövarusid, et ühel heal päeval neid kasutada, siis kodus polnud mul mitteüht kasutut lukku (ja kõik rõivastel olevad lukud töötasid imehästi, et nii näiteks mõni maha harutada...).

Paraku jalutuskäigu kaugusel ei asu mul ka ühtegi käsitööpoodi ja niipalju aega ei olnud, et mõnda neist kohale sõita, tuli lahendus kodust leida...
Ning lahenduseks osutusid vanad teksapüksid, mis ühe projekti ootel juba natuke üle aasta seisnud on... Kolmel paaril pükstel harutasin lukud maha ning igaühel neist oli lukk umbes 9 cm pikkune.
Lõikasin lukud kakti ning õmblesin need omavahel üheks pikaks ribaks. Ning kuna ma arvasin, et need ühenduskohad jäävad niikuinii näha, õmblesin lukujupid kokku kärtspunase niidiga.


Esimese katsetuse kohta võin öelda,et väga lahe sai! Ja targem, et tegelikult ei jäänud need ühenduskohad väga näha midagi - nüüd tänu punasele niidile paistavad hoopis silma :)
Õpetuse leidsin SIIT lehelt.

Ja kuna teksapüskid on nüüd kapist väljas, siis loodan, et teen neist ikka varsti midagi asjalikku.

No comments:

Related Posts with Thumbnails