09 January 2011

Hall kampsun

Selle aasata esimesel päeval andsin ühele kampsun-jakile uuema ilme. Kui uskuda varahva tarkusi, et nii kuis kulgeb aasta esimene päev, läheb ka terve aasta... tuleb mul vist palju "vanast-uus" projekte :)

Ent kampsuni puhul oli juba ostmisel selge, et see vajab midagi endale juurde. No oli kohe igavavõitu, ent materjal väga mõnus pehme ning lõige lõbus. Ei raatsinud seega seda poodi ka jätta.

Algselt oli mõte volangi õmblusele õmmelda hall pael, ent ma ei suutnud ühtegi meelepärast halli paela poest leida. Ja kuna paelaotsimise päev oli juhtumisi 31. detsemer ei soovinud ma teab mitut poodi veel läbi kammida ja seega ostsin halli paela asemel musta peene pitsiriba.
Ning et lõpptulemus oleks täiuslikum, said tasku ääred ka omale pitsi peale.

(ja mul on ausõna ka triikraud olemas, ent antud kampsun meeldibki mulle veidike kortsulisena)

No comments:

Related Posts with Thumbnails