28 December 2010

Aastapäev

Blogger ütleb, et ma olen siin alates november 2008, ent esimene blogipostitus nägi ilmavalgust pea kuu hiljem - 24. detsember 2008. Kaks aastat sai täis!
.
Mäletan, et mõtlesin välja terve igaviku pealkirja, siis kujundust (mul on eriti keeruline kujundus, eksole ;)) ja siis veel mõtlesin, et kas alustada või mitte...
.
Kui mõnel püsilugejal on tekkinud küsimus, et miks just mustikmari, siis oli soov üht teist nime panna, aga see oli kahjuks võetud (ja see omanik oli teinud oma blogisse vaid ühe postituse aastal 2007 - milline nöök). Aga kuna mul oli mustikmari nimeline hotmaili aadress juba olemas, leidsin, et sobib see nimi ka :) Ja olgem ausad, mustikad on ju väga maitsvad marjad!


Aga asjast :)
Loosin välja pildil olevad kelmikad traadist heegeldatud kõrvarõngad kõigi nende vahel, kes jätavad sellele postitusele kommentaari.
Väga hea kui kirjutate juurde ka, et kuidas siia sattusite ja miks jätkuvalt loete - aga ei pea. Ent kui oma kontakti maha jätate, saategi auhinnaloosist osa võtta.
Teema läheb lukku 01. jaanuari lõunal kell 12.00.

Lisatud hiljem:
Mul tunne, et ma vist enne kolmanda jaanuari hommikut väga arvuti taha ei istu. Seega läheb antud teema lukku hiljem, kui  mõni rida üleval märgitud ja kõik, kes selle hetkeni on oma kommentaari maha jätnud, võtavad auhinnaloosist osa. :)
Õnnelikku saabuvat uut aastat!!

5 comments:

Triinu said...

Õnne aastapäeva puhul! Mina olen sinu kõrval alles päris noor blogija, pole veel aastatki blogi pidanud ... Aga üsna sarnased mõtted olid alustamisel küll jne.
Kuidas ma siia sattusin? Vot ei mäletagi täpselt ... küllap ühest blogist teise hüpates ja nüüd jälgin pidevalt Sinu uusi postitusi.
Rõõmsat aastalõppu!

Tiina said...

Arvatavasti ikka ühest blogist teise sinu blogi leidsin ja nii ma sinu blogi omale meelepäraste hulka ka pannud olen.
Palju õnne 2aastaseks saamise puhul ja toredat vana aastat ja hirmuliselt kiiresti lähenevat uut aastat!

K. said...

Palju õnne!

Kusagilt jäi link näppu ja asjad hinge - kes enam mäletab, kust. (:

Ideed on Sul vahvad, viimastest jäi mulle eriti meelde seelikuterida.

Ingrid said...

Palju õnne minugi poolt!
Sinu lehekülje olen salvestanud oma lemmikute nimekirja ja külastan ikka ja jälle. Ilmselt blogisid pidi uidates kord sattusin ja jäin käima:0)Miks käin? Eks ikka imetlemas suurepäraste eesti naiste suurepärast käsitööd ja ettevõtlikkust.

Anonymous said...

õnne-õnne! ;))
mina käin siin endale uusi ehteid valimas :))

E.

Related Posts with Thumbnails