17 November 2010

Käekee, musta ja kuldsega

Ühe musta laia käekee olen ma juba sel aastal teinud. Nüüd siis teine.
Seekord on mustadele helmestele lisandiks kuldsed.


Tegemist on tellimustööga.
Hea oli seda saada, sest oli üle pika aja põhjust oma ehete meisterdamise varud välja võtta ning end taas nokitsemise lainele saada. 


Ma kusjuures mõtlesin terve igaviku selle mustrit välja, et kuidas ma ikka panen musta ja kuldse värvi omavahel mängima... Ruudulisel paberil sai nii mõnigi skeem joonistatud :) 



Kui käekee oli umbes poole peal, tuli selline Heureka moment - ei pea üldse ise mustrit nuputama, võtta ette nt kindakirja mustrid ja need ilusateks käekeedeks põimida.

 

No ja pilte ei osanud ka valida, seega on neid seekord rohkem. :)

4 comments:

Sinitihane said...

Väga, väga ilus kee!

Kui kaua sellise valmisnokitsemine aega võtab?

Maarit said...

Aitäh Sulle!

Ma tegin seda kahel õhtul, ma arvan, et kokku võis aega kuluda u kolm tunnikest.
Aga tunnistan ausalt, et ma viilisin ka.. Mina põimisin kaks rida korraga - ent kui teha seda tehnikat õigesti juhendi järgi, oleks vaid üks helmerida korraga, mis tähendaks topelt rohkem aega... A ma olen ka laisk :)

Kuutydruk said...

Väga ilus! Ja ilusad pildid! :)

Maarit said...

Aitäh!!

Related Posts with Thumbnails