23 October 2010

Volditud lilleõied

Septembris, kui Epp veel Eestis viibis, saime temaga paaril korral kokku. Esimesel kokkusaamisel näitasin mina, kuidas ma organzalilli teen. Ent teisel korral oli meil mõlemal väljakutse - proovisime teha kanzashi lilli.
Ütleme nii, et saime esimesel korral päris kenad lilleõied valmis :) aga saime ka juurde teadmisi, et kuidas järgmine kord neid veel paremini teha võiks.

Kui mul oli vaja oktoobris TeemeTeistmoodi salongis üks salongiõhtu juhendada, leidsingi, et need samad volditud õied sobivad väga hästi. Aga enne, kui ma teistele teadmisi jagama hakkasin, proovisin mõned õied veel teha.

 

Oma koduseid kangavarusid üle vaadates jäin mõnevõrra mõttesse... sest mul tegelikult on riidekapis ikka päris värvilised riided, ent kangajupid olid kõik tumedates toonides. Nii valmiski üks must, üks pruun ja üks hall õieke. Kirju lille tegin salongis.
Ning hoolimata sellest, et kanzashi lilli tehakse just kirjust siidist, siis mulle tegelikult see ühevärvilne kangas meeldib isegi rohkem.

Aga nüüd vaja välja nuputada, et kuidas neid edasi kasutada ja siis saab veel voltida :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails