14 October 2010

Villane seelik

Mu seelikute kollektsioonis on üks hea ja soe villane seelik. Ma nüüd tükk aega mõtlesin, et mis aastal ma selle õmblesin, ent ei suutnudki meenutada. Mäletan, et kanga ostmisel tükk aega kraapis, et nii kallis kangas oli (aga villane kangas ju seda tegelikult ongi). Ent kui seelik valmis sai, siis umbes samal ajal ilmusid vist CHR kollektsiooni sarnasest kangast villased seelikud u 800 krooni tükk, vot sel hetkel oli tunne, et olin ikka kõvasti raha säästnud :)
Aga võtsin selle seeliku kaasa käsitöösalongi seelikute tuunimise õhtule, et anda talle natuke värskendust.

Leidsime sellele vahva paela, mis sobis kui valatud. Lisaks rääkis Erika tükk aega, kuidas alumise äärega tuleb ka midagi teha. Mina mõtlesin ja nuputasin, et mis sellel alumisel äärel siis häda on, ilus sirge õmblus ju... a näed, isehakanud õmblejana ei teadnud, et villasel kangal ei keerata õmblusvarusid topelt ära, vaid need vaja overlokiga/sik-sak õmblusega ära teha ja vaid üks kord keerata. Nüüd targem :)




Mulle meeldiski just see, et isehakanud õmblejana, kes ma endale mõningaid asju teen, sain nippe juurde, kuidas lihtsamalt/mugavamalt/ilusamalt mõnda asja teha saab.
Oi, ja ärge nüüd arvake, et see oligi kõik, mis seal tegin. See seelik oli kõigest soojendus, üks rohkem tuunitud seelik ootab veel paari väikest õmblust ja siis näitan seda ka.
Jääge ootele! ;)

No comments:

Related Posts with Thumbnails