18 October 2010

Villane seelik vol. 2

Eelmises postituses mainisin, et seelikute tuunimise käigus valmis teine seelik veel (tegelikult peaaegu valmis, mõned detailid jäid mul kodus kinnitamiseks).
Alguses oli see pikk kitsas lõhikuga seelik, ent mulle meeldib põlvepikkuseid seelikud rohkem kanda. Seega sai see kõvasti lühemaks lõigatud...

...aga et seelik ikka lõbus ja lustakas oleks, on sellele peale õmmeldud erineva suurusega ringe (mis on villasest kangast välja lõigatud ja ootasid tegelikult prossideks saamist).

 

Minule väga, väga meeldis selline seelikute tuunimise üritus. Ning salongiperenaisel Erikal tuleb häid ja põnevaid ideid kogu aeg vaid juurde - selle seeliku ringide idee on ka tema oma. 
Kuid veel mõne tuunitud seeliku pilti näeb salongi blogist

5 comments:

Siret said...

See tuleteb mulle meelde, et mul on ka 2 tuunimist ootavat seelikut... Ajad mulle kohe isu peale :D

Maarit said...

Siret, aga mis ootad, seelikud on ju ilusad ja mis neist ikka lasta kapis seista ;)

Siret said...

Ma ei teagi mida ma ootan... Julgust võibolla. Ma tegelikult ei oska eriti hästi õmmelda :D

X by Leina Neima said...

Mõnusalt sürr mummukas - meenub mullegi, et õmblusmasinaga on sõprus kuidagi lahjaks jäänud aga kapis on igasugu põnevat materjali kogunenud... kui vaid veel aega leiaks...

Maarit said...

Siret - kes ei riski, see šampust ei joo :D Nii et tuleb ikka algust teha! Mina küll ootan põnevusega. Ja kahju, et nii kaugel elan, muidu ehk tuleks appigi...

Leina - aitäh.
Vot see aeg on jah selline asi, mida isegi juurde vajaks. Või siis oskust olemasolevat otstarbekamalt kasutama õppida. Aga tunnistan, ideid on, laiskust on ka :D

Related Posts with Thumbnails