12 October 2010

Käsitööst võõrdunud

Minu viimase aja tegemised käsitöö vallas on olnud suhteliselt minimaalsed - mõned organzalilled ja natuke heegeldamist motiivide näol. Aga selleks on tegelikult ka oma põhjus, miks ma mingil määral käsitööst võõrdunud olen - on teine selline armas, pehme ja valge :)

Natuke rohkem kui kuu aega tagasi sattus minu juurde hoiule üks armas valge kass. Jaa, ma olen kõigest hoiukodu.
Mjau on väga sõbralik ning paimaias. Ent ma ei ole kuidagi suutnud õhtuti õmmelda - mis eeldaks põrandal kanga laiali laotamist ja lõigete välja lõikamist... sest ma ei tea, äkki ta tuleb segama :D No hea ju oma laiskust (ja motivatsiooni puudust) kassi kaela ajada, et äkki tõesti tuleb segama... Ning ehete tegemine on ka olnud seni diivani peal, kõik asjad laiali - et siis juba lilleprosside tegemisel on ta ninapidu uudistama tulnud... Ja nii ma võõrdungi käsitööst.... hetkel :)

Ahjaa - mõte tegelt selles, et kuna mina siiski vaid hoiukodu, seega tänase postitusega ei paku käistööd, pakun armast mjau`d heasse ja toredasse perre. Huvi korral saatke kiri :)

LISATUD HILJEM: armas mjau leidis omale uue kodu

No comments:

Related Posts with Thumbnails