26 September 2010

Värviline sügis

Sügis on kätte jõudnud, kuidagi märkamatult...
Mul selle sügise esimene külmetus ka käes - tuleb ikka soojemad riided kapist välja otsida :)

Ent mõned ilusad sügavad sügistoonis organzaõied sain ka valmis tehtud. Ning nüüd tuleb jälle see kurtmine, et ei ole enam lihtne pilti teha, kui päevavalgust olematus koguses on... Tegelikult eile oli, aga eile polnud kõik lilled veel valmis.



Tuleb mainida, et ülemine vasakpoolne pole üldsegi mitte sinine, vaid täiesti lillat värvi - aga ükskõik kuidas ma seda ka ei pildistanud, lillamat tooni pildile saada ei olnud võimalik. Ja pruunid värvid on päriselt ikka pruunimad :)
Aga, kõik pildilolevad prossid on alates homsest "Teeme TeistMoodi" salongis, seal saab neid täpsemalt üle vaadata ning sobivuse korral mõni ära osta.
Salongis olemas juba arvestatav värvivalik, kuid nüüd ilusaid sügistoone veel lisaks.

4 comments:

Anne-Mai said...

Sul tulevad igakord nii ilusad need lilled välja. Olen ka mõned teinud, aga nii hästi nad mul välja ei tule. Eriti efektne, kui neid veel palju on, näiteks suurem padi teha.

Maarit said...

Tänud!
No ma arvan, et minu esimesed õied ei olnud üldse mitte nii kaunid, kui need viimased - on olnud kõvasti harjutamist :)

Kuid see padjakatte idee on hea. Seda varem korra ka kuulnud ühelt lennukate ideedega naisterahvalt ja nüüd Sinu blogis imeilusaid etsy leidusid vaadates (eriti patjade osas), tekkis mõte, et ehk peaks ära proovima...

Anonymous said...

Tere Maarit
käisin kevadel sinu käe all oragnzalillede tegemist õppimas, aga ei mäleta enam, kui jäme oli see tamiil, millega me neid kroonlehti kokku õmblesime. Kas 0,2 või veel peenem?

Maarit said...

Jaa, mina kasutan 0,2 mm tamiili. Ent veendu, et Su pärlinõelal on sellise suurusega nõelasilm, et tamiil sealt läbi läheb. Mul just oli mitme nõelaga kurb kogemus...

Related Posts with Thumbnails