19 September 2010

Keeruline seis

Juba suve algusest pirtsutab blogger mu piltide üleslaadimisega - no ja oleks siis, et maht oleks täis või nii... EI, ta keeldub pilte üles laadimast mu oma arvutist (mälumahtu kasutanud kõigest u 5%). Seega tüütu protseduur uue postituse tegemisel on mõnda aega olnud järgmine: saadan õele kirja piltidega, tema laeb need üles ja siis mina kirjutan loo juurde. Tüütu tuleb tunnistada.
Seega ei teagi, kas see on kellegi viis märku anda, et ma ei peaks enam blogima.... või oskab ehk keegi teadjam kommenteerida, et mida teha, et ma ka oma aruvtist saaks jätkuvalt blogisse pilte riputada.

Tänan tähelepanu eest ja vabandan ette, et jätkuvalt käsitöö teemal miksit pole.

No tegelikult on käsitöö vallast üht koma teist valminud, aga näed, pilte ju ei saa laadida, seega tühi jutt ilma illustratsionita pole ju päris see.

6 comments:

Maasikmari/Kadri said...

aga kui sa prooviksid ise nt picasasse laadida(blogger ju hoiab su pilte ise ka sealsel kontol) ja siis laed sellelt lehelt need üles, pakub ju piltide laadimsel ka vastavat võimalust

Maarit said...

Ka variant. Aga, selleks tuleb mul picasasse konto teha. Ent mul tunne, et mul neid erinevaid kontosid igalpool võimalikes kohtades juba piisavalt...
Sest pigem on teema selles, et saab ju küll laadida, ainult et teisest arvutist. Minu oma müstilisel põhjusel ühel päeval seda enam teha ei soovinud. Ma naiivselt ja heausklikult iga kord postitust tehes loodan, et nüüd ta jälle teeb minuga koostööd. Aga ei miksit veel...

Sinitihane said...

Mida Maasikmari silmas peab: Blogger on sulle juba sinunimelise Picasa-konto loonud. Sa pead selle vaid üles leidma. Mina leidsin omal ajal enda oma nii, et ma logisin oma googlekontosse sisse ja siis nägin k6iki oma värke: googlemaili, bloggerit, Picasat, youtube'i kontot, readerit jne.

Edu!

Maarit said...

Tänud, üles leidsin! :)
Ent, seal on olemas ka kõik need pildid, mida mina ise proovisin laadida, ent bloggisse need ei ilmunudki (postitust tehes pildi lisamisel jäi laadima mõneks hetkeks ja seejärel tuli tagasi see aken, kust ma saan pilte valida).
Seega müsteerium jätkub, et kuidas ühes arvutis kõik toimib ja teises mitte. Ja miks enne kõik toimis ja ühel päeval enam mitte..
Vot see on see koht, kus ma vist tunnistan, et olen blond/kohuke ja minu mõistus lihtsalt ei jaga.

Siret said...

Võibolla on see seotud kuidagi bloggeri uuendustega, mida muudkui püütakse järkjärgult rakendada. Ma olen nii aru saanud, et pildi ülespanek nagunii muutub varsti. Seni aga, kui sa ei viitsi picasaga jannata - võibolla proovid flickrist linkida - näen, et sul on seal galerii? Ära ära küll kao - mulle su blogi väga meeldib!

Maarit said...

Proovinud ka flickr`st piltide linkimist ning ei miskit - mitte üht pilti ei ilmu nähtavale...
See tundub mu jaoks sama veider, kui näiteks see, et oled msn-s online, aga kõigile teistele näid olevat offline. Nuta või naera... Aga midagi teha ka väga ei oska
Oh, ma pean ikka kuidagi iseenda, arvuti, interneti ja blogi omavahel harmooniliselt koostööle saama.
Katsetused jätkuvad... :)

Related Posts with Thumbnails