21 August 2010

Säravvalge lilleke

Õrn, naiselik ja klassikaline kaelakee - lihtsad valged matid helmed ning hõbedavärvi seemnehelmed.
Kaelakeele lisandiks lilleke - südames needsamad hõbedavärvi seemnehelmed.

Saab kanda kaelakeed ja prossi eraldi. Saab kinnitada organzalille-prossi kaelakee külge ja sellest saab imearmas lillega kaelakee ;)
Antud juhul oli see valge organzakangas, millest pross on tehtud, imeline, sest ääred sulasid niimoodi ära, et tumedaid rante ei jäänud (mõne kangaga ei jää ääred kuidagi nii ilusad).

Oh, ja nende piltide tegemine oli paras peavalu... Et kuidas seda õrna valget värvi ilusti pildile jäädvustada. Kaelakee "taustapilt" on pärit J.Järva pildiraamatust "Raba", mille ma eelmine aasta koolilõpetamise puhul kingituseks sain.

2 comments:

Epp said...

Imekaunis, eriti nende jäiste pärlitega! Septembris võiks teha ühe üheskoos-lillemeisterdamise. Ma arvan, et ma omandasin just praegu kanzashi-tehnika! :) Selliseid organsalilli pole ma ise proovinud, väga tahaks.

Ilusat hilissuve,
Epp

Maarit said...

Ma nüüd googeldasin natuke ja see kanzashi-tehnika tunduv väga põnev. Seega kahe käega selle septembri ürituse poolt!! :)

Related Posts with Thumbnails