01 August 2010

Ripatsiga kaelakee

Ma sain healt sõbrannalt suure kleidi ja jaki, mille mõlemad lõiked olid suhtelised vanamoelised ja seljas vormitud, ent materjal väga hea. Nii kleidile kui ka jakile olid peale tikitud/heegeldatud meeletu kogus jadeiidivärvi seemnehelmeid. Vastutasuks heale materjali, arvas asjade endine omanik, et talle kuluks üks kaelakee ära.
Kuna seemnehelmed olid ebaühtlase suurusega, ei hakanud neist miskit põimima, sest tulemus poleks arvatavasti ühtlane saanud. Kuid mõttes oli, et kaelakeel võiks olla suuremat sorti ripats. Otsisin oma küünlaaluste tegemisest ülejäänud savi välja ja kokkusegades mõningaid jääke, sain ilusa tumehalli tooni. Ning kuna ma savi koha pealt jätkuvalt algaja, kasutasin kunagi ammu Marre blogis silma jäänud ripatsite ideed, kus ta lisanditena seemnehelmeid või siis metallist ehetekaunistusvidinaid oli kasutanud.

Saviga on mõnus mängida - teed kuju valmis, ei ole päris see, mis oleks tahtnud, käkerdad kokku ja uuele katsele :)
Pressisin sisse ühe klaaskausi lehemotiivi ja lisasin mõned kaunistused.
Ripatsi läbimõõt u 5 cm ning kaelakee ise on ka päris korraliku pikkusega.


Neid ilusaid seemnehelmeid on mul veel suur hulk, mine tea, võib-olla tuleb veel mõni kaelakee... Sest koju saadetud augustii Stockmanni püsikliendikataloog ütleb, et "Halli erinevad varjundid ja kahvatu must on sel sügisel moes. Värvikirevad aksessuaarid aitavad üldmuljet rõõmsamaks muuta". Kuid kes keelab värvilist kleiti kanda ja aksessuaariks hoopiski moevärv ;)

Ning lähiajal peaks kleidist üks uus kleit või siis seelik valmima - ma veel nuputan tegumoe kallal.

4 comments:

Anonymous said...

Vauuu! Valmis!!!
Mi laik it!!! :)))

E.

Maarit said...

E - Ma arvan, et me peaks tegema ühe kena pildi, kus see kee kaelas on :) siis on selle ilu veelgi rohkem näha...

siret said...

See on väga kift ehe! Mulle meeldib see ketilik osa seal kees eriti... Ja ripats on ka tore. Väga uhke!

Maarit said...

Aitäh Siret!
Ma tükk aega mõtlesin, et kuidas seda riptsit nii öelda kaelakee osaga siduda ja siis tuli see "keti" idee. Mu meelest annab see ka väga palju erilisust sellele kaelakeele juurde.

Related Posts with Thumbnails