28 August 2010

Kleidist sai seelik

Ma ei olnud päris rahul eelmise aasta suvelõpus õmmeldud kleidiga - õigemine ei meeldinud mulle, et kumm seal kanalites rulli kiskus. Nüüd see suvi seda ringi tegema hakates, olin omast arust leidnud hea nipi, seega sai korralikult harutatud ja õmmeldud. Ent paraku kumm venis sikk-sakk õmblusega õige pisut välja. Tulemus oli see, et kumm oli küll ilusti sirgelt, ent kleit oli lai...
Aga ma ei viitsinud seda kleiti veel kord harutada, sest nüüd oleks olnud seda vaja teha oluliselt rohkem. Samas näinud nii palju vaeva alumise ääre tikandiga, tundus kohutavalt ülekohtune see lihtsalt kappi seisma jätta. Seega lõin käärid sisse ja kleidist sai seelik.
Ilus, kähar ja voltidega, tegumood sarnane mu hõbehalli seelikule, selle erinevusega, et tänu kanga kortsus effektile kaovad voldid üsna ära...

No comments:

Related Posts with Thumbnails