09 July 2010

Suveseelik

See seelik, pidi algselt olema üldse kleit. Kangast otsides jäin selle rulli juurde seisma ja enam edasi minna ei saanudki, enne kui vajalik kogus ostetud oli.
Ent ma ei suutnud leida ühtegi head kleidilõiget, mis oleks sobinud. Siit ka põhjus, miks ma tavaliselt otsin lõike ja seejärel suundun kangast otsima, et ikka kõik klapiks. Seetõttu saigi sellest hoopiski armas suveseelik.
Lõige sarnane rohelisele velvetseelikule, ainult et praegune seelik on alt mõnevõrra laiem. Lisaks on seelikul kaks kihti, alumine sirge joonega, ülemine kiht natuke lühem ja viltuse joonega - ikka selleks, et üldmulje lõbusam oleks.

Jaanipäeva paiku emal külas olles, sobrasin ta nööbikarpe ja leidsin sealt endale kaks nööpi, mis ideaalselt mu seelikule sobisid. Lisaks leidsin sealt veel ilusaid nööpe, mis nüüd ootel on, et kuhu neid õmmelda. No ja lisaks suutsin ma ka ühe karbi kogemata kummuli keerata, nii et pärast oli tükk aega tegevust nööpe karpi tagasi noppides (õnneks olid enamus suured nööbid). :)

Kanga juures meeldiski kõige enam selle mahedad toonid. On selline roosa ja ilus, aga mitte liiga roosa.

See pilt tehtud puhkusereisil Hispaanias, Granada linnas Alhambra lossis/kindluses. Võrratult kaunis koht...

3 comments:

Lemmi said...

Väga romantiline riie ja armas seelik! Hispaaniasse sobib muidugi väga hästi!

Pille said...

Ilus romantiline seelik, see kangas on kohe väga armas!!

Monika said...

Alhambra on imeilus ja mu südames alati erilisel kohl!

Related Posts with Thumbnails