18 June 2010

Suvine sinine käekee

Ma olen jätkuvalt suviste ehete lainel...
Järgnev on sinistes-rohelistes toonides imekaunis käekee, millele kullavärvi seemnehelmed pisut pidulikkust või sära juurde lisavad.
Käekee on tehtud seitsmest eri värvi sinistest ja rohelistest seemnehelmestest, lisaks veel juba korra mainitud kullavärvi helmed.
Õpetus pärit B&B raamatust Beaded Bracelets. Kuid ma ei saa just öelda, et ma täpselt seda õpetust jälgisin. Pigem viskasin sellele korra pilgu peale ja asusin seejärel seda kaunitari tegema.

Käekee pikkus 17 cm, pikenduskett 7 cm

(Kuid kui ausalt tunnistada, ega mul seda raamatud kodus küll olemas ei ole. Kunagi ammu sai picasa`st need leheküljed leitud ja nii mul mõni põnevam skeem sealt välja prinditud...)

4 comments:

Triinu said...

Kaunis ja tõeliselt suvine!

Maarit said...

Tänud Sulle Triinu!

mdmB said...

Jah, täiesti suvine, jubeilusad värvid ja puha! :D

Maarit said...

Mulle endale ka need helged sinised-rohelised toonid väga-väga meeldivad

Related Posts with Thumbnails