29 May 2010

Hõbehallid volangid

Ma kohe pidin endale ühe halli salli tegema, kohe kuidagi ei andnud see mõte rahu. Kuid seekord heegeldasin.
Sall on lopsakas, volangidega, väga naiselik ja šikk. Mulle väga meeldib. Ning teha oli seda imelihtne ent kasutasin siiski õpetuse abi.

Muster - Kim Hargreaves FLOURISH
Lõng - BBB Soft Dream (4 tokki ja õige natuke viiendast ka, ma vist heegeldasin liiga lõdvalt)
Heegelnõel nr 8 mm (see oli kodus olemas)
Õpetuses olevad helmed jätsin välja.

Ja kahjuks pildile sain salli kasutades ühe kodulooma abi, kuid enda kaelas on sall sama ilus, kui seal reklaamfotodel. Ausõna!
Ning kui lähiajal ilm lubab, saab ehk enda kaelas pildi ka tehtud.

I was kind a obsessed to grey scarf, I was just not able to give that thought away. So I made one, this time it is crocheted.
It is very feminine and chic with lots of curves. I just adore it! And it was a very quick project.

Pattern - Kim Hargreaves FLOURISH
Yarn - BBB Soft Dream (4 skeins and just a bit from the fifth also, perhaps I crocheted to loosely)
Crochet hook nr 8 mm (I had it at home)
Did not use any beads.

Unfortunately I was not able to picture myself with my scarf. But it looks just like the one from the book photos.

5 comments:

Kadri said...

Väga kihvt sall!

Tiina said...

Mõnus vahuline

Maarit said...

Tänud teile Kadri ja Tiina!

Siret said...

Ma tahaks kohe omale seda :)

Maarit said...

Kusjuures sama kommentaari andsid ka mu kaks sõbrantsi, kui saatsin neile selle lingi, et mida ma hetkel heegeldan.
Neile tundus, et see sall on üks vajalik ese nende garderoobis :)

Related Posts with Thumbnails