12 April 2010

Tuunitud kingad

Ma tahtsin omale halle kingi, selliseid sussilaadseid. Tuleb tunnistada, et ma jätkuvalt halli-lummuses :) Kuid poed miskipärast seda ei ole (pigem oleks õigem öelda ostujuhid/kaubatellijad). Jalutasin läbi suurema osa Tallinna kingapoode, kuid selliseid ilusaid halle kingi (mõistliku hinnaga) mulle silma ei hakanud. Kuid ükspäev sattusin Lasnamäel asuvasse kingalattu ja sealt leidsin just seda tooni hallid kingad nagu ma tahtsin.

AGA kinganinal olev "kaunistus" ei olnud mu jaoks suurem asi kaunistus. Olles veendunud, et selle saab maha võtta, ostsin kingad ära (hää hinnaga) ja kodus hakkasin nuputama, et mis ma sinna asemele panen.
Ideaalselt sobis sinna mu hõbehalli seeliku kangas. Ainult et ma ei suutnud oma elamisest üles leida, kuhu ma olin pannud selle kangajäägid. No lihtsalt ei olnud enam. Leidsin natuke teist tooni halli kanga ja katsin ühe ristküliku papitüki sellega ja lisasin sinna peale ohtralt hallikirjusid seemnehelmeid. Tuleb tunnistada, et tegelikult need kingad ei sära ikka nii ägedalt, kui siin pildil. (Ja kui täiesti aus olla, jõudsin selleks ajaks kui veel pildistamise valgust oli, vaid ühe kinga valmis). Seega paraadfoto jõuab ehk nädalalõpuks. Ma saan teise kinga ausõna varem valmis, kuid pildistada arvatavasti pole seda varem lihtsalt võimalik.

I wanted to have a pair of simple gray shoes. Looked most of the shoe stores, but did not find anything good. But then I saw these lovely gray shoes! But there was a BUT - I did not like the square thing. Luckily I was able to remove it and replace it with some fabric and greyish seedbeads.
And I must say, it does not sparkle that much in real life :)
I was able to finish just one shoe before it get to dark to photograph. So there's gone be some good photo of my new shoes in the end of the week.
.
.
Lisatud hiljem:
Siin nad on! Oi, kuidas ma olen tulemusega rahul :)


EDITED: So here they are! And I am very pleased how they turned out.

2 comments:

mdmB said...

Millised kaunid kingad sa leidsid! Täitsa põnev tuunimine! Need helmed annavad natuke sellist sinist värvilaiku ja tekstuuri. Pildil tundub, et kingade pind läigib metalselt?

Maarit said...

Kingade väline materjal on hall läikiv kangas, seega kuiva ilma jalanõud.
Kuid see väike tuunimine andis mulle julgust juurde veelgi enam katsetada. Ehk tuleb veel tuunituid kingi... :)

Related Posts with Thumbnails